اعتراض هنكه به زمین استقلال

میشائيل هنکه، مربی آلمانی تیم استقلال در حال حاضر با شرایط خاصی در تیم روبروست وی همچنان با وجود مشکلات بسيار، در استقلال حضور دارد و اعلام کرده که قصد دارد به وظایف خود در تیم عمل کند.

به گزارش

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

هنکه پس از جلسه با مسئولان و مربیان تیم توانست به تمرینات بازگردد و شرایط گذشته خود را باز یابد وی تمرینات تاکتیکی تیم را زیر نظر دارد و در خصوص شرایط فنی تیم اقدامات لازم را انجام می دهد اما از طرفی وی پس از مدت ها سکوت به شرایط موجود در زمین استقلال اعتراض شدید کرد.

وی معتقد است که حضور در زمین به مشکلات تیم استقلال افزوده است زیرا زمین به قدری مشکل دارد که بازیکنان نمی توانند در این زمین با آمادگی کامل تمرین کنند و تاکتیک های دیکته شده را اجرا کنند.

مربی آلمانی تیم استقلال خواستار تغییر شرایط تمرینی تیم شد و از مظلومی خواست تا این نکات را به مسئولان اعلام کند تا در خصوص تغییر زمین تمرین استقلال فکر کنند و آن را تغییر دهند.

شایان ذکر است، این مربی اعلام کرده است که در کشور وی حتی تیم های دسته پنجمی آلمان نیز در چنین زمین هایی به تمرین کردن نمی پردازند و فوتبال ایران باید حرفه ای کار کند و این شرایط را تغییر دهد.

این مربی مدعی شد که استقلال با طرفداران بسیار زیادی باید با شرایطی روبرو شود که بتواند در بازی های آسیایی موفق ظاهر شود و از سد تیم های عربی با امکانات بسیار زیاد عبور کند و نتیجه ایده آل را به دست بیاورد./مح
 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار