مظلومي:

بيشتر بازيكنان الريان از كشورهاي صاحب فوتبال مي آيند

سرمربي تيم استقلال تمرينات تيمش را به صورت جدي پيگيري مي كند و معتقد است كه الريان قطر هر چقدر هم كه قوي باشد، تيمي با شرايط متفاوت حريفش است كه آنها هم بايد حواسشان را جمع كنند.

مظلومي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: شرايط براي تيم ما سخت است زيرا در كشور قطر قرار است به مصاف حريف برويم اما من اطمينان دارم كه بازيكنانم با شرايط ايده آلي روبرو هستند و با تمام توان به مصاف حريف مي روند.

وي افزود:‌ استقلال تيم بزرگي است و مسئولان،‌ مربيان و اعضاي اين تيم به اين مسئله اشراف كامل دارند، اما براي من كس امتياز در اولين بازي اهميت و ارزش دارد و نمي توانم آنرا ناديده بگيريم.

مظلومي تصريح كرد: الريان قطر با شرايط متفاوت به مصاف ما مي آيد آنها بيشتر از دو سه بازيكن قطري ندارند و باقي بازيكنان اين تيم خارجي هستند و بازيكناني از كشورهاي صاحب فوتبال هستند.

سرمربي آبي ها اظهار داشت: اين مسئله كار را براي ما سخت مي كند، اما دوست ندارم به آن فكر كنم، ما براي بازي با تيم الريان قطر آماده شويم و اين بازي براي ما مهم است نه نفراتي كه در تيم حضور دارند.

مظلومي ادامه داد: آن مسئله اي كه براي استقلال اهميت دارد دست پر خارج شدن از كشور قطر است، اولين بازي در مرحله گروهي از اهميت ويژه اي برخوردار است و ما علاقه فراوان داريم كه با تمام توان به مصاف الريان برويم كه بعد از بازي پشيمان شويم.

وي در پايان گفت: آن نفراتي كه در تيم هستند تمام دارايي استقلالند كه بايد نهايت استفاده را از آنها ببريم و چاره ديگري جز اين نيست./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار