معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: ظرفیتهای موجود برای پذیرایی از مسافران نوروزی نسبت به نوروز گذشته 10 درصد افزایش یافته است.

به گزارش

خبرنگارباشگاه خبرنگاران

سید جمال‌الدین صمصام شریعت امروز در جلسه ستاد دائمی سفر‌های استان اصفهان اظهار داشت: به ظرفیت‌های موجود در سطح استان برای اسکان مسافران نوروزی اشاره کرد و افزود: از حدود 10 هزار تخت در سطح استان 9 هزار تخت مربوط به شهرستان اصفهان است.

معاون عمرانی استاندار اصفهان با اشاره به ظرفیت‌های اعلام شده از سوی آموزش و پرورش برای پذیرایی از مسافران در ایام نوروز تصریح کرد: بیش از هشت هزار کلاس درس در سطح استان برای ایام نوروز آماده می شود و هر کلاسی حدود پنج نفر ظرفیت دارند.

وی با اشاره به اینکه هشت هزار خانه شخصی نیز در ایام نوروز در اصفهان آماده پذیرایی از مسافران هستند، ادامه داد: وجود 10 هزار چادر و اقامتگاه نیز از ظرفیت‌های اسکان نوروزی موجود در اصفهان هستند و اماکن دولتی نیز از ظرفیت پذیرایی از پنج هزار نفر برخوردار هستند.

صمصام شریعت تاکید کرد: امکان اسکان 150 هزار نفر در ایام نوروز در سطح شهرستان اصفهان وجود دارد و پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی از ظرفیت‌های بسیاری برای پذیرایی از مسافران نوروزی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه اسکان مسافران در ایام نوروز باید در سطح اصفهان نباید با مشکلی مواجه شود، اضافه کرد: با توجه به نزدیک بودن ایام نوروز ستاد دائمی سفر‌های استان تمامی سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های مورد نیاز را برای گذراندن سفری خوش و راحت برای مسافران نوروزی را در اصفهان به کار گرفته است./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.