مستند شاعرانه «پیام هایی از فراسو» مهمان نوروز در شبکه یک

«پیام هایی از فراسو» از یکم فروردین 91 با به تصویر شگفتی های جهان روی آنتن شبکه یک می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی معاونت سیما به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما، "مریم حقیقی " تهیه کننده این مجموعه با اعلام این مطلب افزود : این مجموعه روزنه ای است به سوی شناخت بیشتر جهان هستی ، اعم از ستارگان ، سیارا ت و تمامی اجرام آسمانی و کلیه مجودات زمینی که در مجموعه بی انتها گردهم آمده اند تا بار دیگر شاهد عظمت الهی باشند.

این برنامه در 13 قسمت 5 دقیقه ای، در گفتگو با کارشناسان رشته های پزشکی، نجوم، الهیات و ... به بررسی موضوعاتی چون نبور عسل، کهکشان راه شیری، تفاوت خواب و مرگ، حشرات و مغز انسان می پردازد.

وی با اشاره به ساختار مستند شاعرانه « پیام هایی از فراسو» افزود : این برنامه در هر بخش با حضور کارشناس مربوطه یکی از شگفت های خلقت را با استناد به آیه های قرآن کریم و نهج البلاغه همراه با نریشن برای مخاطب یاد آوری می شود .بررسی آفرینش در « پیام هایی از فراسو» با هدف یاد آوری نعمت ها و شگفتی هایی که اطرافمان است و گاهی به آنها توجه نمی کنیم و از کنارشان به سادگی می گذریم اما اگر با کمی دقت به اطرفمان بنگریم جزء به جزء این خلفقت زیبا و پر از نشانه هایی است که برای زندگی انسانها و دور از روزمرگی پیام هایی آموزنده دارد.

این برنامه با اجرای محمد باقر سیدی و به کارگردانی محسن محبوبی در نوروز 91 در شبکه یک سیما پخش می شود./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار