مسئول بين الملل حزب موتلفه با بيان اينكه مردم به جريان اصولگرايي اعتماد كرده اند، گفت: اصولگرايان بايد رقابت هاي انتخاباتي را به رفاقت تبديل كنند و هماهنگ با دولت مسير اصولگرايي را در راستاي تحقق مطالبات مردم دنبال كنند.

حميدرضا ترقي مسئول بين الملل حزب موتلفه اسلامي در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، گفتمان اصولگرايي را، گفتمان انقلاب و رهبري دانست و تصريح كرد: اصولگرايي همان جريان است كه توسط رهبر فرزانه انقلاب در راستاي تحقق آرمان هاي مقدس نظام جمهوري اسلامي تدوين شده، بنابراين مسئولان نظام در رده هاي مختلف بايد اين گفتمان را حفظ كند.


وي اظهار داشت: گفتمان اصولگرايي در عرصه هاي فرهنگي، سياسي، اجتماعي و ... جايگاه بسيار خوبي در ميان مردم دارند و اصولگرايان طي مجالس هفتم و هشتم و دولت هاي نهم ودهم اعتماد مردم را نسبت به خود جلب كرده اند.


ترقي تصريح كرد: اگرچه نواقصي در كار اصولگرايان ديده مي شود اما نسبت به ساير دولت ها تلاش هاي دو دولت نهم و دهم چشمگير بوده است.


مسئول بين الملل حزب موتلفه اسلامي در تحليل گرايش مردم به جريان اصولگرايي گفت: گفتمان اصولگرايي تلاش كرده اشرافي گري را از بين ببرد و بيت المال را به خوبي در ميان مردم تقسيم كند، ضمن اينكه پيشرفت هاي كشور نيز با سرعت بيشتري دنبال شده است.


اين فعال سياسي افزود: اصولگرايان در جامعه امروز نه تنها كارامدي بيشتري را در حل مشكلات مردم دارند بلكه شجاعت و شهامت بسياري در برابر فشارهاي بين المللي از خود بروز داده اند.


وي ادامه داد: ارتقاي كشور در حوزه هاي علمي، فرهنگي، صنعتي، تجاري و اقتصادي از جمله ضرورت هاي امروز مردم ايران است و اصولگرايان تلاش كرده اند اين ضرورت ها را به خوبي محقق كنند.


ترقي با بيان اينكه هماهنگي اصولگرايان مهمترين ضرورت سياسي كشور است اظهار داشت: اصولگرايان بايد پس از ورود به مجلس نهم با هماهنگي با دولت اهداف متعالي نظام را دنبال كنند ضمن اينكه نبايد در مقابل اشكالات مجريان قانون هم اغماض داشته باشند.


مسئول بين الملل حزب موتلفه اضافه كرد: اصولگرايان رقابت هاي انتخاباتي را پشت سر گذاشته اند و انتظار مردم اين است كه بايد وحدت وهمدلي داشته باشند و دست در دست هم با درايت و دور انديشي ضرورت هاي اصلي نظام را دنبال كند./ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار