ويژه برنامه نوروز 91 راديو فرهنگ؛

تقي پور: "فرهنگ در سالي كه گذشت" با نوروز 91 همراه مي شود

ويژه برنامه "فرهنگ در سالي كه گذشت" با پرداخت به تمامي حوزه هاي فرهنگي در سال 90 در ايام نوروز به روي آنتن شبكه راديويي فرهنگ مي رود.

اخگر تقي پور مدير گروه فرهنگ و جامعه شبكه راديويي فرهنگ در خصوص ويژه برنامه "فرهنگ در سالي كه گذشت" در گفتگو به

خبرنگار حوزه راديويي باشگاه خبرنگاران

گفت: در ويژه برنامه فرهنگ در سالي كه گذشت سعي شده تا با نگاه فرهنگي به حوزه هاي مختلف فرهنگ از محضر كارشناسان متفاوت در خصوص مسائل فرهنگي موسيقي، كتاب، پيوست فرهنگي، صنايع دستي، سينما، مراكز فرهنگي، ادبيات، شعر و بهره گيري از ديگر از كشورها از فرهنگ اصيل ايراني استفاده شود.

وي افزود: به دليل نام خاص برنامه سعي داشتيم سال 90 را به لحاظ بودجه و عملكرد و زاويه و نگاه برنامه ريزان را آسيب شناسي كنيم و به ذكر نكات مثبت و منفي نيز بپردازيم.

تقي پور تصريح كرد: در حوزه هاي ذكر شده سياست گذاري ها و بيان راهكارها در سال 91 از ديگر بخش هاي مورد توجه در فرهنگ در سالي كه گذشت است.

مدير گروه فرهنگ و جامعه راديو فرهنگ در خصوص كارشناسان حاضر در اين برنامه گفت: احمد علي راقب، حسن بنيانيان، محمدرضا سرشار، عبدالحميد قديريان، رشد جعفرپور، محمود برآبادي، عبدلي، كيوان كسيريان، غلامحسين عمراني و عليرضا قاسم خان از كارشناسان حاضر در اين برنامه هستند.

تقي پور با اشاره به برنامه "آغازي به شكوه بهار" اظهار داشت: 29 اسفند ماه با توجه به ملي شدن صنعت نفت و تاثير آن در دستاوردهاي هسته اي كشور و نيز 12 فروردين روز جمهوري اسلامي ايران نام اين برنامه به ‌آغازي به شكوه بهار نام گرفت كه اين برنامه در دل فرهنگ در سالي كه گذشت قرار دارد.

وي خاطرنشان كرد: بررسي و روند انتخابات و 22 بهمن نيز از ديگر برنامه هاي نوروزي است.

گفتني است، اين برنامه به سردبيري ميترا نيكفر، تهيه كنندگي محمد حسين سعيدي و با كارشناسي ميثم قميشيان از 28 اسفند 90تا 13 فروردين 91 روي طول موج شبكه راديويي فرهنگ قرار مي گيرد./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.