نرم افزار چند رسانه ای خوشه سرخ حاوی اسنادی از 19 شهید جهاد کشاورزی است که به منظور بزرگداشت یاد و خاطره این عزیزان تهیه شده است.

حسن خسرو آبادی مدیر کل ارتباطات بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با

خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران

افزود: نرم افزار چند رسانه ای خوشه سرخ به معرفی شهدای جهادگری می پردازد که در سنگر جهاد و ایثار با اقتدار به فرموده امام خویش که فرمود " همه دست برادری به هم بدهند و این سازندگی و جهاد سازندگی را شروع کنند" لبیک گفته و به عنوان تجلی سنگر سازان بی سنگر با ذکر شهادت جاودانه تاریخ شدند.

وی ادامه داد: این مجموعه به منظور پاسداشت یاد و خاطره شهدای جهاد سازندگی استان قزوین و به تعبیر مقام معظم رهبری که فرمودند "جهاد سازندگی یادگار امام راحل است" تدوین شده است.

*ارائه اسناد خاطرات و وصیتنامه شهدای جهاد

خسرو آبادی گفت: در نرم افزار چند رسانه ای خوشه سرخ 19 شهید جهاد کشاورزی استان قزوین در قالب عکس اسناد به جا مانده از شهدا زندگینامه خاطرات و وصیت نامه معرفی شده است.

وی تصریح کرد: فرزند انقلاب از بخشهای دیگری است که در این مجموعه گنجانده شده و جهاد سازندگی را فرزند انقلاب و ثمره درایت هوشمندی و آینده نگری امام راحل می داند.مدیر کل ارتباطات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: احداث جاده و راهسازی،‌جاده های کوهستانی، احداث پناهگاه و سنگر، خاکریز و پاسگاه مرزی و اعزام کمکهای مردمی و ماشین آلات به جبهه ها به عنوان بخشی از عملکرد شهدا و ایثارگران جهادگر استان قزوین در این مجموعه عنوان شده است.

وی در پایان گفت: نرم افزار چند رسانه ای خوشه سرخ به همت معاونت پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد تهیه و امور ایثارگران و سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تهیه و تولید شده و این توصیف رهنمود و پخش کلیپ از بخشهای دیگر این مجموعه است./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار