رسیدگی به مشکلات کارگران شهرداری منطقه 4

شهردار منطقه 4 در ادامه بازدیدهای هفتگی خود طی هفته گذشته 4 ساعت از نواحی 4 و 7 بازدید کرد و بر رسیدگی به نیازهای کارگران و تامین رفاه و آسایش آنها تاکید کرد.

حسن کریمیان در گفتگو با

خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران

افزود: شادابی و پاکیزگی معابر و ایجاد فضای مطلوب شهری در اثر تلاش و کوشش کارگران خدوم ایجاد شده است و مدیران حوزه خدمات شهری منطقه باید به این امر توجه خاصی داشته باشند تا امکانات رفاهی و مکان مناسب استراحت این کارگران از وضعیت مناسبی برخوردار باشد.

شهردار منطقه 4 در ادامه این بازدید ضمن حضور در پایانه تاکسیرانی منطقه در بزرگراه رسالت از نزدیک با رانندگان خطوط تاکسیرانی دیدار و گفتگو کرد و از معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه خواست تا با ایجاد مکان مسقف و فضای مناسب نسبت به تامین رفاه این رانندگان تا قبل از سال اقدام شود.

کریمیان از پیاده روها ،‌انهار، مسیلها، وضعیت آسفالت معابر،‌فضای سبز و سرویسهای بهداشتی بوستانها، زمینهای بایر ،‌طرحهای نیمه کاره نواحی 4 و7 بازدید کرد و خواستار رفع مشکلات محلات تا قبل از آغاز سال 91 شد.

در ادامه حسین حسینی نژاد قائم مقام شهردار منطقه 4 پاسخگویی به نیازها و رسیدگی به مشکلات محلات را از مهمترین اولویتهای مدیریت شهری دانست و تصریح کرد: ما به عنوان خادمین شهروندان وظیفه داریم نیازها و مشکلات محلات را با همکاری و مشارکت شورایاریهای بررسی و در کوتاهترین زمان ممکن برطرف کنیم.

حسینی نژاد اظهار داشت: مدیریت شهری تنها با رویکرد محله ای و فراهم کردن بستر مطلوب برای مشارکت همگان موفق و کارآمد خواهده بود و به لطف الهی در حاضر این رویکرد در شهرداری تهران وجود دارد.

آقاجان هاشمی اوریمی شهردار ناحیه 4 منطقه 4 خدمت صادقانه به مردم را بسیار ضروری و امری خداپسندانه خواند و تاکید کرد: وقتی شهروندان مدیران و خدمتگزاران خود را در محله خویش ببینند و بی واسطه با آنان ارتباط برقرار کنند قطعا یار و همراه خدمتگزاران خویش در مدیریت شهری خواهند بود.

وی با بیان اینکه دور پنجم بازدیدهای میدانی از سطح محلات رو به پایان است خاطر نشان کرد: خوشبختانه با انجام 4 دوره بازدید میدانی شهردار منطقه از سطح محلات بیش از 85 درصد مصوبات انجام شده و مابقی در دست اقدام قرار دارد.

*بوستانهای منطقه 4 لحظات شادی را برای کودکان به ارمغان می آورند

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 4 گفت: در آستانه فرا رسیدن بهار، 47 بوستان منطقه به مجموعه وسایل بازی کودکان و مبلمان شهری مجهز شد.

حمید ناصحی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود:‌به منظور رفاه حال شهروندان در سالجاری 15200 متر مربع از بوستانهای سطح منطقه بازپیرایی شده است و 47 دستگاه مجموعه کامل وسایل بازی در بوستانهای نصب شده است.

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 4 ادامه داد: برای ارتقای امینی کودکان و کاهش صدمات احتمالی در زمینهای بازی حدود 9 هزار مترمربع کفپوش استاندارد در بوستانها نصب شده است.

علی برخورداری رئیس اداره فضای سبز منطقه 4 در ادامه تصریح کرد:‌همزمان با اجرای طرح استقبال از بهار که از بهمن ماه در حوزه معاونت امور شهری و محیط زیست منطقه آغاز شده است و تا پایان فروردین سال آتی ادامه خواهد داشت نیمکت ، آلاچیق و مخازن زباله و آبخوری در بوستانهای منطقه نصب شده است تا شهروندان بتوانند لحظات شاد و آرامی را سپری کنند.

برخورداری اظهار داشت: به منظور اوقات فراغت جوانان و نوجوانان 31 دستگاه فوتبال دستی در بوستانهای منطقه نصب شده است.

وی به تعویض و نصب مبلمان شهری در بوستانهای منطقه اشاره کرد و یادآور شد: در آستانه فروردین بهار بیشتر از 2300 مبلمان شهری از قبیل آلاچیق،‌نیمکت، سطل زباله، آبخوری، علائم ترافیکی و غیره در جنگل لویزان و سایر بوستانهای منطقه نصب و تعویض شده است.

*صدور اخطار به املاک متخلف منطقه 4

معاون شهرسازی ومعماری منطقه 4 گفت: اداره شهرسازی ناحیه 2 طی هفته گذشته اقدام به صدور اخطار آلودگی صوتی ،‌بصری و افزایش ایمنی به ساختمانهای در حال ساخت سطح این ناحیه کرد.

حسین هادی بیگلو در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود:‌صدور اینگونه اخطارها با هدف خدمت به شهروندان ناحیه 2 و افزایش آرامش و ایمنی در سطح محدوده و همچنین پیگیری پیامهای واصله از سوی شهروندان با جدیت دنبال می شود.

معاون شهرسازی و معماری منطقه 4 ادامه داد: این اخطارها به منظور جلوگیری از آلودگی صوتی و رعایت نکات ایمنی و جمع آوری مصالح ساختمانی و سازه نگهبان نظارت بر ساختمانهای در حال ساخت به املاک در حال ساخت ابلاغ می شود.

در ادامه ذبیح الله حسینی رئیس اداره زیباسازی منطقه 4 تصریح کرد: به منظور حفظ محیط زیست اداره خدمات شهری ناحیه 6 اقدام به شستشو و پاکسازی 5000 متر از انهار خیابانهای شهید سلطانی شبستری و فرعی های بین آنها کرد.

حسینی اظهار داشت: به منظور زیبایی بصری شهری و رضایت خاطر شهروندان اداره خدمات شهری ناحیه 6 اقدام به رنگ آمیزی 120 کافوی مخابرات و برق در محله تهرانپارس شرقی کرد.

محمدرضا غلامی شهردار ناحیه 8 منطقه 4تاکید کرد: به منظور طرح استقبال از بهار 91 و حفظ منظر شهری واحد خدمات شهری ناحیه 8 اقدام به پاکسازی و نظافت خانه فرهنگ سرای محله و مجموعه ورزشی حکیمیه کرد.

وی خاطر نشان کرد:‌با همکاری واحد ساماندهی ناحیه 8 و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی 15 کارخانه خطر ساز و آلاینده محیط زیست شناسایی و اخطار جهت رفع خطرات ناشی از احتمال آتش سوزی به صاحبان آنها ابلاغ شد.

*اجرای طرح بازسازی و تعویض مخازن ناحیه 3 منطقه 4

شهردار ناحیه 3 منطقه 4 گفت: اداره خدمات شهری ناحیه 3 طی هفته گذشته طی یک طرح فوریتی اقدام به نصب تعویض و بازسازی مخازن سطح ناحیه کرد.

عباس عالی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ضمن بیان این مطلب افزود:‌به منظور بازسازی و بهینه سازی مخازن اداره خدمات شهری ناحیه 3 اقدام به نصب 12 عدد زیرمخزنی کرد که در این راستا 30 زیرمخزنی فرسوده تعویض و جابه جا شد.

شهردار ناحیه 3 منطقه 4 ادامه داد: به منظور زیباسازی محیطی و ایجاد فضای سبز، اداره خدمات شهری ناحیه 3 اقدام به کاشت 55 اصله نهال و 10 هزار درختچه در بوستان ها و معابر سطح ناحیه کرد.

در ادامه علیرضا جعفری شهردار ناحیه 5 منطقه 4 تصریح کرد: به منظور زیبایی منظر شهری،‌واحد فضای سبز ناحیه 5 اقدام به واکاوی فضای سبز بوستان اطلب به متراژ 200 متر مربع کرد.

جعفری اظهار داشت: به منظور زیبایی محیط زیست واحد فضای سبز ناحیه 5 اقدام به غرس 50 اصله درخت اقاقیا و توت در خیابان شهید سجده ای و فرعی های آن کرد.

رضا تکلو شهردار ناحیه 9 منطقه 4 خاطر نشان کردک به منظور حفظ منظر شهری اداره خدمات شهری ناحیه 9 اقدام به جمع آوری 300 کیلوگرم زباله خشک اعم از کاغذ ،‌بطری،‌مقوا از سطح ناحیه کرد./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار