گرگان/

فعال بودن مراکز معاینه فنی ماشین های سنگین در ایام نوروز

مراکز معاینه فنی ماشین های سنگین در تعطیلات نوروزی فعال هستند

به گزارش

باشگاه خبرنگاران

؛ مدیركل حمل و نقل و پایانه ای استان گلستان گفت: در زمان اجرای طرح نوروزی که از 25 اسفند در استان آغاز و تا لغایت 15 فروردین ماه 91 ادامه دارد كلیه مراكز مكانیزه معاینه فنی خودروهای سنگین استان به منظور رفاه حال مسافران نوروزی و افزایش ایمنی سفرها، در طول ایام اجرای طرح و تعطیلات نوروز موظف به ادامه فعالیت و ارائه گزارش عملكرد روزانه در پایان طرح هستند.

'مهدی میقانی' اافزود : با توجه به موقعیت سوق الجیشی استان گلستان به لحاظ قرار گرفتن در مسیر سه استان مهم كشور از جمله خراسان، سمنان و مازندران، در ایام نوروز با افزایش تقاضای سفرهای جاده ای رو به رو خواهیم شد، لذا برای افزایش ایمنی سفر تدابیر ویژه ای اتخاذ شده است.

مسئول كمیته خدمات مسافرتی ستاد تسهیلات سفرهای استان با اشاره به اجرای گفت: در طول طرح

میقانی افزود: تعداد 62 شركت حمل و نقل فعال مسافربری در سراسر استان گلستان با بیش از 2 هزار و 200 دستگاه ناوگان عمومی اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری كرایه و تعداد چهار هزار و 900 راننده حرفه ای با سرویس های منظم در مسیرهای تحت پوشش آماده ارائه خدمات و جا به جایی مسافران به اقصی نقاط كشور هستند.

وی خاطرنشان كرد: با توجه به محدودیت اعلام شده برای جا به جایی بارهای ترافیكی از سوی اداره كل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان، پلیس راه نظارت لازم را در ممنوعیت عبور محمولات ترافیكی در ایام طرح خواهد داشت. /س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.