هم اكنون اپراتور همراه اول با ارسال پيامكي اقدام به نظرخواهي از مشتركان خود كرده كه آيا قبوض همراه اول براي آنها ارسال مي شود يا خير؟

به گزارش خبرنگار فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران، معاون شركت پست از آمادگي اين شركت براي توزيع قبوض مشتركان همراه اول در سراسر تهران خبر داد و اعلام كرد: توزيع قبوض آب، برق و تلفن وظيفه قانوني شركت پست بوده و به اين موضوع صراحتاً در قانون اشاره شده است.

بنابراين گزارش،  مجتبي نصيري از مذاكره مجدد شركت پست با همراه اول براي توزيع دوباره قبوض همراه اول خبر داد و بيان داشت: چنانچه اين شركت نسبت به توزيع قبوض آب و برق، تلفن و تلفن همراه اقدام نكند مرتكب تخلف شده است و اين شركت در صورتي توزيع قبوض تلفن همراه اپراتور اول را قبول مي‌كند كه تمامي مناطق و ناحيه هاي ناهموار و سخت در تهران را به پست واگذار كند.

گفتني است، معاون شركت پست با اشاره به اينكه در شرايط حاضر توزيع قبوض مناطق و محله هاي مشخص در تهران به بخش خصوصي واگذار شد و همراه اول نواحي دشوار و خارج از نقشه را قصد دارد به پست واگذار كند اظهار داشتند كه شركت پست با اين شرايط قبوض مشتركان همراه اول را توزيع نمي‌كند.

اين در حالي است كه از چند دوره گذشته قبوض بسياري از مشتركان همراه اول به دست آنها نرسيده و اين موضوع سبب برانگيخته شدن بسياري از همراه اولي ها شده است./عط
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار