مازندران /

اختصاص 20 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز مراکز اقامتی در مازندران

20 میلیارد ریال اعتبار امسال برای تجهیز مراکز اقامتی مازندران اختصاص یافت.

به گزارش

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

؛ معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی و کشور صبح امروز در جمع مدیران و کارکنان میراث فرهنگی استان مازندران در ساری گفت: گردشگری شامل 3 بخش گردشگری ملی به عنوان قطب اصلی ، گردشگری ساحلی به عنوان یک اصل مهم در منطقه شمال کشور و گردشگری سلامت به عنوان دهکده سلامت کشور است.

جهانیان افزود: بیش از هزارو 200 منطقه نمونه ی کشور در زمینه گردشگری فرهنگ سازی و 130 هزار مرکز اقامتی نیز ساخته شده است.

وی تصریح کرد: ایجاد و تشکیل ستادی در زمینه استقبال از مسافران نوروزی و مراسم جشن نوروز در محل های اقامتی مسافران / اجرای طرح پزشک گردشگری برای نخستین بار در کشور برای خدمت به نیازهای مسافران و مستقر شدن 3 هزارو 700 دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به عنوان بازرسان در مراکز اقامتی از اقدامات این سازمان در ایام نوروز است.

استاندار مازندران نیز در این جلسه گفت: گردشگری به عنوان یک اصل اساسی می تواند 60 درصد اشتغال پیشرفته و پایدار جوانان را در استان تامین کند.

طاهایی افزود: بیش از 46 میلیارد ریال تسهیلات برای هنرمندان صنایع دستی با کارمزد مناسب اختصاص داده شد.

در پایان هم از زحمات محمدپور قدردانی و سیف اله فرزانه به عنوان مدیر کل جدید میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی معرفی شد./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.