استاندار اردبیل با بیان اینکه میزان مشارکت مردم استان اردبیل در انتخابات مجلس نهم 10 درصد نسبت به دوره قبل افزایش داشته است، گفت: استکبار پس‌گردنی بزرگی از ملت ایران خورد.

به گزارش

خبرنگار باشگاه خبرنگاران/

سید حسین صابری امروز در نشست با دست‌اندرکاران انتخابات در اردبیل افزود: اهالی استان اردبیل بیش از سه درصد بیشتر از میانگین کشوری در انتخابات مجلس نهم رای داده و حساسیت و سنگینی مسئولیت خود را به نحو شایسته انجام دادند.

وی گفت: مردم استان اردبیل در تبعیت از فرمان رهبری در یک حضور حماسی و حادثه‌ای فراموش‌ نشدنی عزم و باور راسخ خود را به نمایش گذاشته و سرنوشت‌شان را شایسته رقم زدند.

صابری با مقایسه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و روز 12 اسفند افزود: این حضور دفاع از اصول اساسی انقلاب بود و از ابعاد مختلف حایز اهمیت است به طوری که در تبعیت از رهبری، مردم در عرصه‌های مختلف شایستگی‌ها را به اثبات رسانده و به شکل‌گیری مجلس صالح، کار‌آمد و تاثیر‌گذار در سرنوشت کشور همت کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل مجلس را نماد حقیقی مردم‌سالاری دینی و بیانگر نقش ملت در سرنوشت خودشان توصیف کرد و گفت: مجلس در تمام امور تاثیر‌گذار است./س

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.