سه بازیگر ایرانی از سه سریال " دلنوازان"، " مختارنامه" و " به کجا چنین شتابان" در برنامه های این هفته" شما و سحر" سیما های کردی، آذری و بوسنیایی شبکه سحر حضور می یابند تا مردم جمهوری آذربایجان، کردستان عراق و بوسنی و هرزگوین با ایفاگران نقش های شخصیت های این سریال ها آشنا شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، نگین صدق گویا در این سریال در نقش دختری پولدار و معتاد که شیطنت های خاصی دارد، ایفای نقش کرده است.
برنامه این هفته "ما و شما" شامل بخش هایی همچون گزارش مردمی از اربیل عراق در مورد نظرات مخاطبان پیرامون برنامه های شبکه جهانی سحر، پخش بخش هایی از سریال "به کجا چنین شتابان"، پشت صحنه مستند "دور از وطن" از تولیدات سیمای بوسنیایی شبکه سحر و گفت و گوی زنده تلفنی با بینندگان برنامه خواهد بود.
برنامه "ما و شما" به تهیه کنندگی شراره خرازیان، یکشنبه هر هفته ساعت ۲۱:۰ به وقت تهران از سیما کردی شبکه جهانی سحر پخش می شود.
بر اساس همین گزارش برنامه" شما و سحر" سیمای بوسنیایی این شبکه نیز میزبان عبدالرضا اکبری بازیگر سریال دلنوازان میهمان است.
عبدالرضا اکبری که در این سریال نقش اتابک (پدر بهزاد) را بازی کرده است، در برنامه "شما و سحر بوسنیایی در مورد ساخت این مجموعه و نقش خود در آن صحبت خواهد کرد.
پخش گزارش پشت صحنه یکی از سریال های در حال تولید شبکه های سیما، گزارش مردمی با موضوع نظرات بینندگان ساکن در بوسنی و هرزگوین در مورد برنامه های شبکه جهانی سحر و پخش کلیپ از بخش های دیگر برنامه این هفته "شما و سحر" سیمای بوسنیایی است.
این برنامه یکشنبه هر هفته ساعت ۲۳:۰ به وقت تهران از سیمای بوسنیایی شبکه جهانی سحر پخش می شود و تهیه کنندگی آن را نیز فرزانه دیبایی عهده دار است.
همچنین حامد میرباقری، دستیار کارگردان و بازیگر سریال مختارنامه، میهمان این هفته برنامه "شما و سحر" سیمای آذری است.
حامد میرباقری فرزند داوود میرباقری کارگردان سریال مختارنامه است و علاوه بر حضور در سمت دستیاری کارگردان در این سریال، نقش "ثابت" پسر مختار را در مقطع جوانی بازی کرده است.

همچنین وی در ادامه ساخت این سریال با گریمی متفاوت نقش "وهب " از شهدای کربلا را ایفا کرده است.
در برنامه این هفته "شما و سحر" سیمای آذری شبکه جهانی سحر، گزارش پشت صحنه سریال "مثل شیشه" با موضوع مواد مخدر تولید مشترک شبکه اول سیما و نیروی انتظامی، معرفی تازه های سایت سیمای آذری و کلیپ پخش خواهد شد.
"شما و سحر" سیما آذری به تهیه کنندگی فرزانه دیبایی یکشنبه هر هفته ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران به روی آنتن شبکه جهانی سحر می رود./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار