حسین فرح بخش:

دستمزدهای بازیگران در حد سینمای ایران نیست

کارگردان فیلم "زندگی خصوصی"گفت: دستمزدهای کلان بازیگران سینما آسیب جدی به سینما وارد كرده،در حالی که دستمزدهای بی خود و بی جهت بازیگران در حد و اندازه سینمای ایران نیست.

حسین فرح بخش،تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت:درحال آماده سازی نهایی "زندگی خصوصی" برای اکران در ایام نوروز هستیم.

وی ادامه داد:بعد از ایام جشنواره و نظراتی که برخی از دوستان در خصوص فیلم دارند؛تصمیم گرفتیم تا چند دقیقه از فیلم را کوتاه کنیم و با توجه به اینکه در ایام جشنواره نیز این فیلم مورد استقبال مخاطب قرار گرفت،تصمیم گرفتیم تا آن را در ایام نوروز اکران کنیم.

این کارگردان سینما در پاسخ به اینکه آیا دستمزد بازیگران سینمای ما در سال گذشته قابل قبول بوده است،اظهار داشت:متاسفانه رقم های نجومی و دستمزد بازیگران سینمای ما طی سال گذشته به دلیل ورود تهیه کنندگان غیرحرفه ای دچار نوسان و دگرگونی شده که به هیچ وجه در حد و اندازه سینمای ایران نیست.

وی ادامه داد:ظرفیت اقتصادی سینمای ما مشخص است و توان دادن دستمزدهای کلان را ندارد.

کارگردان فیلم سینمایی "عطش" افزود:این موضوع برای من بسیارحائز اهمیت است و درمقام تهیه کننده فیلم هایم هیچگاه دستمزدهای کلان به بازیگران نمی دهم.

تهیه کننده فیلم سینمایی "کلاغ پر"‌به آسیب زدن دستمزدهای کلان بازیگران به سینما اشاره کرد و گفت:دستمزدهای بی خود و بی جهت بازیگران سینما،آسیب های جدی به سینما وارد کرده و سینما را دچار شرایط بحرانی مي كند.

تهیه کننده فیلم سینمایی "زن ها فرشته اند" در پایان خاطرنشان کرد:باید شرایط مشخص شود تا اگر فیلمی میلیاردها فروش داشت، آن زمان سایر عوامل فیلم نیز بتوانند از آن بهره ببرند؛اما درجایی که یک فیم فروش چندانی ندارد و به تهیه کننده نیز ضرر مالی وارد می شود طبیعی است که دستمزد بالای یک بازیگر،مشکل را دو چندان می کند./ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.