نائب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش برای برگزاری انتخاباتی سالم، بانشاط ، پرشور و حضور حداكثری مردم شاخص عملكرد افراد و گروههای سیاسی كشور است و هر كس خلاف این مسیر عمل كند در حقیقت علیه منافع ملی كشور و نظام عمل كرده است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛سیدشهاب الدین صدر روز دوشنبه در همایش بیداری اسلامی با عنوان 'فرهنگ ولایت' كه در سالن جهادكشاورزی خرم آباد برگزار شد، افزود: حضور گسترده و بانشاط در انتخابات مجلی نهم، وظیفه و تكلیف همه مردم، احزاب و گروههای كشور است، چراكه برگزاری باشكوه انتخابات موجب شكست دشمنان و مشاركت حداكثری مردم نیز باعث افزایش اقتدار ملی خواهد شد.

وی با اشاره به اینكه افراد و احزاب سیاسی كشور در جریان برگزاری انتخابات نباید به اختلافات دامن بزنند، اظهار داشت: همه گروههای سیاسی كشور باید در راستای برقراری وحدت و انسجام و یكپارچگی ملت و همچنین ایجاد فضای سالم، با یكدیگر رقابت كنند و ضمن پرهیز از حرمت شكنی، موجبات برگزاری یك انتخابات باشور و نشاط را فراهم كنند.

رییس فراكسیون بیداری مجلس شورای اسلامی با تاكید براینكه هركس در جهت ایجاد اختلاف و درگیری میان قوای مدیریتی كشور حرمت می كند، برخلاف منویات رهبر معظم انقلاب عمل كرده، افزود: تمام كسانی كه در كشور به اختلافات دامن می زنند، برخلاف منافع ملی كشور و نظام عمل می كنند كه این اقدام پسندیده ای نیست.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: وجود اختلاف میان مجلس و دولت به صلاح كشور نیست و برخلاف مصالح ملی است و نباید اجازه داد درگیری و دعوا در كشور به شكل مزمن درآید.

صدر اظهار داشت: هنگامی كه میان نماینده دولت و یكی از نمایندگان مجلس در خصوص یكی از طرح ها اختلافی ایجاد شد، هیاتی از اساتید كشور تونس میهمان مجلس شورای اسلامی بودند و شاهد این اتفاق نیز بودند.

به گفته وی، درحالی كه جهان درحال الگوگیری از ایران اسلامی است، بروز این قبیل درگیری و اختلاف ها پسندیده نیست و برهمین اساس باید برای حفظ وحدت و یكپارچگی كشور به خصوص در جریان برگزاری انتخابات تلاش كنیم.

  نائب رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار داشت: متاسفانه برخی افراد كه مناصبی را دراختیار می گیرند به دلیل نوع رفتار خویش به مصالح كشور ضربه می زنند و نباید اجازه داد این قبیل افراد وارد عرصه مدیریتی كشور شوند./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.