مشهد/با حضور بیش از 200 شرکت داخلی و خارجی؛

2نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی در مشهد برگزار شد

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی در نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛سید محمد سیدی اظهار داشت: خراسان به عنوان تنها دروازه به کشورهای آسیای میانه، دارای موقعیتی بسیار استراتژیک به لحاظ اقتصادی است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد افزود: قرار گرفتن نزدیک به یک چهارم واحدهای فعال صنعتی کشور و حدود یک پنجم شاغلان بخش صنعت کشور در این استان و وجود پروازهای متعدد داخلی و خارجی به شهر مشهد، موقعیت ممتازی را برای تسهیل مبادلات تجاری در این شهر فراهم آورده است.
وی تاکید کرد: دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی همزمان با هشتمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ماشین‌آلات، ابزار، یراق و تجهیزات مبلمان، دکوراسیون داخلی و لوستر و روشنایی امسال با حضور بیش از 220 شرکت داخلی و خارجی برگزار شده است. 
وی ابراز داشت: معرفی ظرفیت‌های موجود در بخش مبلمان، دکوراسیون و معماری داخلی و ایجاد فرصت‌های برقراری ارتباط و شناسایی شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه بوده است.
وی خاطر نشان کرد: همچنین افزایش کیفیت تولید و رسیدن به استانداردهای جهانی، ایجاد زمینه‌های مناسب برای بحث و تبادل نظر با استفاده از یافته‌های علمی، بازاریابی و بررسی امکانات برای صدور کالا به خارج از کشور، یافتن نمایندگان فعال و گسترش ارتباطات از دیگر این اهداف است.
سیدی با بیان اینکه این نمایشگاه‌ها در فضایی به مساحت 20هزار مترمربع برگزار شده است، یادآور شد: در همین راستا شرکت‌هایی از استان‌های تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی و غربی، فارس و خراسان رضوی آخرین دستاوردهای خود را در این عرصه در معرض دید عموم قرار داده‌اند.
وی اعلام کرد: همچنین نمایندگان شرکت‌هایی از کشورهای آلمان، ترکیه، تایوان، چین، ایتالیا، کره‌جنوبی، مالزی، بلژیک، فرانسه، اتریش و سوئد نیز در این نمایشگاه‌ها حضور به هم رسانده‌اند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد به موضوعات و زمینه‌های این نمایشگاه‌ها اشاره کرد و بیان داشت: نمایش انواع مبلمان کلاسیک، مدرن، راحتی، اداری و ماشین‌آلات مربوط به صنایع چوب، ابزارآلات، یراق‌آلات، پوشش‌های تزیینی، روشنایی و لوستر، کابینت‌سازان، کالاهای خواب، مواد اولیه و خام، تجهیزات دکوراسیون شامل انواع شومینه، کاغذ دیواری، پارکت، انواع درب، سقف‌های کاذب، تزیینات داخلی ساختمان و رنگ‌های ساختمانی از جمله زمینه‌های فعالیت شرکت‌کنندگان در این دو نمایشگاه تخصصی است.
دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی مبلمان، دکوراسیون، معماری داخلی و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی ماشین‌آلات، ابزار، یراق و تجهیزات مبلمان، دکوراسیون داخلی و لوستر و روشنایی 12 تا 16 دی‌ماه از ساعت 16 تا 22 پذیرای علاقه‌مندان این عرصه است./س
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.