معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویر احمد گفت: 500 میلیارد ریال اعتبار در 9 ماه سالجاری برای تکمیل پروژه‌های عمرانی این استان هزینه شده است.

به گزارش سروس استان هاي باشگاه خبرنگاران،‌ منوچهر حبیبی معاون هماهنگي امور عمراني استانداري كهگيلويه و بويراحمد در جمع  خبرنگاران اظهار داشت: امسال دو هزار میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی استان اختصاص یافته است که از این میزان تاکنون یک هزار میلیارد ریال از خزانه اختصاص داده شده و 500 میلیارد ریال آن تاکنون صرف روند ساخت طرح‌های عمرانی شده است.
وی متوسط پیشرفت فیزیکی طرح‌های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد را 60 درصد اعلام کرد و گفت: در این استان دو هزار و21پروژه عمرانی درفصل‌های مختلف در دست اجراست که بهره‌برداری از این طرح‌ها زمینه توسعه همه جانبه استان را فراهم می‌کند.
حبیبی تصریح کرد: اعتبارات یاد شده از محل استانی ،تبصره ها، ردیف‌ها و ملی شده استانی ، رونق خاصی به اجرای پروژه‌ها خواهد داد.
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویر احمد افزود: در صورت اختصاص اعتبار ، هیچگونه محدودیتی برای تسریع در پیشرفت آنها نخواهد بود.
حبیبی بر لزوم شتاب بخشی مدیران اجرایی به طرح‌های عمرانی تاکید کرد و افزود: بیشترین اعتبارات جذب شده عمرانی مربوط به بخش های راه‌سازی ، آب منطقه‌ای ، آبفای شهری و روستایی ، نوسازی مدارس و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.
وی گفت: در این استان پروژه‌های مختلفی در شهرستان‌ها و بخش‌ها در دست اجراست که این امر بیانگر روند توسعه متوازن استان است./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.