دوئل محمدي و كاوه براي كسب ميزباني فينال ليگ كشتي

دور نهايي رقابت هاي ليگ برتر كشتي آزاد در يكي از شهرهاي بابل يا سبزوار برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، برخلاف اعلام عباس نمازيان، رئيس كميته ليگ فدراسيون كشتي كه گفته بود شهرهاي همدان، بابل و سبزوار شانس برابر براي ميزباني دور نهايي ليگ دارند، منابع مطلع از فدراسيون كشتي خبر مي دهند غلامرضا محمدي سرمربي تيم خونه به خونه بابل و محسن كاوه سرمربي تيم ثامن الحجج (ع) سبزوار از مدت ها پيش جدال و رقابت تنگاتنگ خود را براي تصاحب ميزباني آغاز كرده اند.

اين گزارش حاكيست، بنابراين همداني ها تقريبا هيچ شانسي براي تصاحب اين ميزباني ندارند و كميته ليگ فدراسيون كشتي به نوعي مطرح كردن اسم همدان به عنوان يكي از نامزدها به دنبال رد گم كردن است.

* غلامرضا محمدي: شايسته ترين تيم براي ميزباني مرحله نهايي ليگ هستيم

در ادامه اين گزارش، سرمربي تيم كشتي آزاد خونه به خونه بابل به خبرنگار ما گفت: تمام تلاشم را بكار مي گيرم تا به هر شكل ممكن ميزبان مرحله نهايي ليگ برتر كشتي آزاد باشيم.

غلامرضا محمدي افزود: كشتي ورزش بي ركوردي است و از هم اكنون نمي توان پيش بيني كرد چه تيمي قهرمان مي شود اما با توجه به پتانسيل و مهره هايي كه در اختيار داريم مدعي شماره يك قهرماني هستيم.

وي افزود: خوشحالم كه ليگ امسال به لحاظ كمي و كيفي و در سطح بسيار بالايي برگزار شد چرا كه اين موضوع قطعا به رشد و پيشرفت كشتي ملي كمك مي كند.

نايب قهرمان دو دوره جهان در ادامه تصريح كرد: از ابتداي شروع ليگ تصميم گرفتيم تمامي رقابت هاي پيش رو را پيروز شويم و مقتدرانه به فينال برويم خوشبختانه تا كنون به اين مهم دست يافته ايم و در كشتي آخر مقابل شهرداي ملاير هم هدفي جز پيروزي و رسيدن به هشتمين برد متوالي نداريم.

دارنده دو نشان برنز جهان خاطر نشان كرد: چون تصميم داريم براي مرحله نهايي ليگ از وجود ملي پوشان و چهره هاي مطرح استفاده كنيم در ديدار با نفت تهران مهدي تقوي، رضا يزداني، محمدرضا آذر شكيب و احسان لشگري را به ميدان فرستاديم تا آنها محكي بخورند و مهياي حضور در دور نهايي شوند.

سرمربي تيم كشتي آزاد خونه به خونه بابل در پايان با اشاره به اينكه تيمش مستحق ميزباني دور نهايي رقابت هاي ليگ برتر كشتي آزاد است، گفت: با وجود احترامي كه براي تمامي تيم ها و استان ها قائلم معتقدم تيم خونه به خونه و شهرستان كشتي دوست بابل مستحق ترين مكان براي ميزباني دور نهايي ليگ است من براي رسيدن به اين مهم از هيچ كوششي فروگذار نخواهم كرد چرا كه با تيم خونه به خونه قرار داد دارم و ملزم به حفظ منافع تيمم هستم.

*محسن كاوه: نتايج ساير تيم ها برايمان اهميت ندارد

در ادامه سرمربي كشتي آزاد ثامن الحجج (ع) سبزوار گفت: با تمام وجود راهي همدان مي شويم و به چيزي جز كسب هشتمين پيروزي متوالي فكر نمي كنيم.

محسن كاوه، افزود: از ابتداي شروع ليگ به سياست كاري باشگاه رو به جلو رفتيم و اكنون هم برنامه ريزي جز اين نداريم اين درست كه از دو هفته پيش صعودمان به مرحله نهايي ليگ قطعي شد اما اين مهم باعث نخواهد شد نسبت به آخرين ديدار مرحله گروهي بي تفاوت باشيم.

وي در مورد ديدار تيمش مقابل نماينده همدان افزود: قطعا با توجه به اينكه ديدار با تله كابين گنجنامه در همدان برگزار مي شود انتقامي خواهد بود و نماينده همدان براي جبران شكست دور رفت پاي به ميدان مي گذارد اما براي ما اهميتي ندارد و مطمئن باشيد از عزيمت به همدان هدفي جز پيروزي نخواهيم داشت.

نايب قهرمان اسبق آسيا خاطر نشان كرد: نبايد از شكست چهره هاي سرشناس بويژه ملي پوش تعجب كرد به هر حال اين اتفاقات از جاذبه هاي ليگ امسال ا ست و بيش از پيش نشان مي دهد كه هنوز هم بايد كشتي را به چشم يك ورزش بي ركورد نگاه كرد.

كاوه در پايان در مورد مرحله نهايي ليگ گفت: بي ترديد روي كاغذ هر چهار تيم راه يافته به مرحله نيمه نهايي شانس حضور در ديدار نهايي و كسب عنوان قهرمان را دارند اما آن چيزي كه مشخص است هر تيمي كه اشتباه كند و بيشترين بهره را از اشتباهات احتمالي حريف ببرد قطعا روي سكوي نخست ليگ امسال قرار مي گيرد./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار