معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: در راستای اجرای طرح امداد و نجات نوروزی 91 تعداد هشت دستگاه خودروی امدادی وارد ناوگان امدادی هلال احمر استان شد.

محمد قاسمی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد اظهار داشت: این تعداد خودرو به منظور کمک رسانی بهتر در ایام عید تحویل پایگاه های امداد و نجات استان شد.

وی ارزش ریالی این تعداد خودرو را اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این تعداد خودرو 24 اسفند ماه 90 به ناوگان هلال احمر استان اضافه شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به اجرای طرح امداد و نجات نوروزی گفت: این طرح از 24 اسفند ماه آغاز و تا 14 فروردین ماه ادامه دارد. به منظور کمک به سفری ایمن و تأمین امنیت و آرامش مسافران در ایام نوروز این طرح از طریق 40 پایگاه امداد و نجات بین شهری و شهری اجرا می‎شود.

وی یادآور شد: امکاناتی که در این طرح استفاده می‎شود شامل 48 دستگاه آمبولانس، 15 دستگاه خودروی نجات، 53 دستگاه دیگر خودروی امدادی و با بکارگیری 3 هزار و 500 نفر روز امدادگر نجاتگر در پایگاه‎های امداد و نجات، آماده خدمت رسانی به زائران حضرت رضا(ع) می‎باشند./س

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.