سرمربي تيم واترپلوي نفت و گاز اميديه گفت: متاسفانه شكست تيم هيئت شناي زنجان مقابل فولاد ماهان سپاهان تمام معادلات را به هم ريخت.

رضا جعفري در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: بازي هاي معوقه هفته اول و سوم رقابت هاي ليگ برتر واترپلوي باشگاه هاي كشور شب گذشته برگزار شد و تيم ها به مصاف نفت و گاز اميديه رفت و در نهايت توانستيم از سد اين تيم عبور كنيم.

وي گفت: همچنين 2 تيم مدعي فولاد ماهان سپاهان و هيئت شناي زنجان در بازي معوقه هفته نخست رقابت هاي ليگ برتر به مصاف يكديگر رفتند و دراين بازي نماينده زنجان با اختلاف بسيار زياد از حريف خود شكست خورد.

جعفري تصريح كرد: از باخت سنگين نماينده زنجان مقابل فولاد ماهان سپاهان شوكه شديم متاسفانه با اين شكست تمام معادلات ما به هم ريخت به طوريكه ما براي پيروزي در مقابل اين تيم در دور برگشت مسابقات نا اميد شديم.

وي خاطر نشان كرد: البته با توجه به اينكه تيم هيئت شناي زنجان تا كنون بازي حساسي را در ليگ انجام نداده بود بازي در مقابل تيم فولاد ماهان سپاهان كار آساني نبود.

وي در خصوص كسب پيروزي در مقابل نفت و گاز گچساران اظهار داشت: با توجه به اينكه نفت و گاز گچساران يكي از حريفان ديرينه ما در رقابت هاي ليگ برتر است بازي ما در مقابل اين تيم از حساسيت بالايي برخوردار بود ودر نهايت ما توانستيم از سد تيم عبور كنيم.

جعفري يادآور شد: كاملا با نحوي بازي واترپلوئيست هاي نفت و گاز گچساران آشنا بوديم و با وجود اينكه تا اواسط بازي تنها با يك گل پيش بوديم اما در نهايت توانستيم با اختلاف 6 گل بر اين تيم غلبه كنيم.

* تاكنون زمان دقيق بازي ما با زنجان مشخص نشده است

وي گفت: با پايان بازي معوقه تيم ما در مقابل نفت و گاز گچساران به تهران آمديم و قرار است در هفته هفتم رقابت هاي ليگ برتر به مصاف هيئت شناي زنجان برويم.

وي در پايان اظهار داشت: قرار بود اين ديدار روز جمعه 16 دي به مصاف نماينده زنجان برويم اما مسئولان سازمان ليگ برتر اعلام كردند به دليل پخش زنده، اين ديدار بازي به فردا موكول شده است اما تا كنون زمان دقيق اين ديدار را به ما اعلام نكردند و در صورتيكه اين بازي روز جمعه برگزار شود ما بايد راهي زنجان شويم./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار