پر فروش ترين دوربين هاي بازار چند؟

رشد قیمت‌ها باعث شده است تا این روزها دوربین‌های ارزان جایگزین نمونه‌های میان قیمت شوند.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران؛ با نزدیک شدن به عید نوروز و آغاز تعطیلات نوروزی، بازار خرید و فروش انواع دوربین‌های عکاسی ارزان قیمت گرم و پررونق‌تر از سابق شده است و می‌توان گفت رشد قیمت‌ها باعث شده است تا این روزها دوربین‌های ارزان جایگزین نمونه‌های میان قیمت شوند.

فعالان بازار میزان رشد قیمت‌ها در بازار دوربین را طی شش ماه اخیر در حدود 30 تا 100 درصد اعلام کردند. به گفته فعالان بازار، اگر چه بازار شب عید امسال با سال‌های قبل متفاوت است، اما هستند افرادی که برای خرید اقدام می‌کنند و امسال شاهد رشد تقاضا در بازار دوربین‌های عکاسی ارزان قیمت با میانگین قیمت 100 تا 300 هزار تومان هستیم.

یکی از فعالان بازار دوربین‌های عکاسی می‌گوید، این روزها اکثر افراد به دنبال دوربین‌هایی با میانگین قیمت 100 تا 300 یا نهایتا 400 هزار تومان هستند و کمتر کسی برای خرید یک دوربین با قیمت 800 یا 900 هزار تومان یا بیشتر اقدام می‌کند. اکثر افراد سعی می‌کنند هزینه‌های جانبی را کاهش دهند و خرج تراشی نکنند. ولی اگر واقعا به دوربین نیاز داشته باشند برای خرید اقدام می‌کنند و سعی می‌کنند از میان نمونه‌های ارزان قیمت یک نمونه خریداری کنند.

به گفته فعالان بازار دوربین‌های عکاسی، برندهای فوجی فیلم، کانن، سونی، سامسونگ این اواخر دوربین‌های ارزان قیمت بیشتری را نسبت به سایر برندها وارد بازار کرده اند و سایر برندها هم با توجه به وضعیت بازار چند نمونه از دوربین‌های ارزان را در سبد محصولات خود قرار داده‌اند.

فعالان بازار دوربین‌های عکاسی که می‌گویند نمی‌توانند پیش‌بینی درستی از وضعیت بازار این کالا در آینده داشته باشند معتقدند، باید منتظر روزهای آینده بود و به فروش همین نمونه‌های ارزان قیمت دل خوش کرد.

                                
پرفروش‌های بازار
به گفته فعالان بازار در حال حاضر دوربین‌های موجود در رده‌های قیمتی 100 تا 400 هزار تومانی، 400 تا 800 هزار تومانی، 800 هزار تا یک میلیون تومانی و در نهایت رده قیمتی یک میلیون تومان به بالا در بازار موجودند که در این بین دوربین‌های 100 تا 400 هزار تومانی جزو پرفروش ترین‌ها و پس از آن دوربین‌های رده قیمتی 400 تا 800 هزار تومانی جزو پرفروش‌های بازار هستند.

/عب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار