کواکبیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تحریمی در کار نیست/برای کسب 150 کرسی مجلس تلاش می کنیم

دبیرکل حزب مردم سالاری گفت:در صورت تائيد صلاحيت شوراي نگهبان می توانیم کسب 150 كرسي مجلس را در اختیار بگیریم؛ لذا به طور قطع در سراسر كشور ليست انتخاباتي مشترك ارائه خواهيم داد.

مصطفي كواكبيان دبيركل حزب مردم سالاري در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، در خصوص تشكيل جبهه مردم سالاري گفت: اين جبهه از احزاب و تشكلهاي سياسي با گرايش اصلاح طلبي تشكيل شده است و اميدواريم با حضور در انتخابات بتوانيم كرسي هاي مجلس نهم را در دست بگيريم.
وي افزود: جبهه مردم سالاري تلاش خواهد كرد در قالب قانون اساسي فعاليت هاي خود را براي ورود اصلاح طلبان به مجلس نهم پيگيري كند و قصد تحريم انتخابات را به هيچ وجه ندارد.
كواكبيان خاطرنشان كرد: جبهه مردم سالاري در مقابل جبهه اصلاحات به ويژه شوراي هماهنگي قرار ندارد و هر دو مي توانند در صورتيكه بخواهند در قالب يك گفتمان براي ورود به فعاليت هاي سياسي با يكديگر همكاري کنند.
دبيركل حزب مردم سالاري با اشاره به اينكه نبايد اجازه دخالت به نيروهاي اپوزيسيون خارج از كشور را در انتخابات مجلس نهم داد، اذعان داشت: اصلاح طلبان به ويژه جبهه مردم سالاري قصد تحريم انتخابات مجلس نهم را به هيچ وجه نخواهد داشت و سعي خواهد كرد با شعار جذب حداكثري و دفع حداقلي مشاركت عمومي را در انتخابات پيش رو بالا ببرد.
كواكبيان با اشاره به اينكه شوراي هماهنگي اصلاح طلبان قصد ارائه ليست در انتخابات را ندارد، تصريح كرد: جبهه مردم سالاري علي رغم وجود اشتراكات فراوان با شوراي هماهنگي تمايل دارد در انتخابات مجلس نهم شركت کند؛چراکه اين جبهه اصول خود را در چارچوب قانون اساسي طراحي كرده و بر اين باور است كه حضور در انتخابات براي تمامي جريانات سياسي چه اصولگرا چه اصلاح طلب الزامي است.
وي اظهار داشت: در صورت تائيد صلاحيت شوراي نگهبان می توانیم کسب 150 كرسي مجلس را در اختیار بگیریم؛ لذا به طور قطع در سراسر كشور ليست انتخاباتي مشترك ارائه خواهيم داد./ن



 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار