بسته خبری امروز مشکلات و معضلات را همراه با خبرهای خوش به همراه آورده است. در این بسته می خوانید: واکاوی فضای سبز معابر و بوستانها در طرح استقبال از بهار، مسئولیت آزمونی بزرگ در زندگی است ، تداوم اجرای برنامه های طرح استقبال از بهار در شب هنگام، بازپیرایی سیمای بصری محلات خلیج فارس.

شهردار منطقه 18 : مسئولیت، آزمونی بزرگ در زندگی است
شهردار منطقه 18: شهرداری محلی است برای خدمت به شهروندان و جلب رضایتمندی آنها و ما خدمتگذاران مردم در قبال شهدائی که خون خویش را برای دفاع از میهمن و سرزمینشان اهداء کرده اند مسئول هستیم .
محمد صارمی زاده با بیان این مطلب به خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران افزود: قدر مسلم اگر از این فرصت بدست آمده برای خدمت به مردم استفاده نکنیم ، شرمنده خدا و بندگان او خواهیم بود ، لذا باید تمام تلاش خود را بکار بسته و حداکثر خدمت را به مردم بویژه مناطق جنوب شهر بنمائیم و با ارائه خدمات مطلوب ، رضایت خاطر آنها را فراهم آوریم.
شهردار منطقه 18 اظهارداشت: مسئولیت پذیری آزمونی است که برای ما پیش آمده و باید با کارهای خود از این آزمون به خوبی برآئیم و دست به دست هم مشکلات را حل و فصل نمائیم.
صارمی زاده خاطرنشان کرد: اگر مردم راجع به شما اظهار نظری نمی کنند ، به این معناست که آنان شناختی از شما ندارند ، اما مادامی که مسئولیتی را به عهده گرفتید ، آنها نظراتشان را خواهند داد ، پس شایسته است که با کار و خدمت به مردم قضاوت را برای آنان درباره خود مثبت نمائیم.
واکاوی فضای سبز معابر و بوستانها در طرح استقبال از بهار
رئیس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 18 گفت : همزمان با اجرای طرح استقبال از بهار ، عملیات گسترده واکاوی و بازپیرائی فضای سبز معابر و بوستانهای محلات 16 گانه منطقه آغاز شده است.
بابک ابوالقاسم پور رئیس اداره فضای سبز منطقه با بیان این مطلب افزود : در راستای اجرای برنامه های طرح استقبال از بهار تا کنون فضای سبز 1700 متر مربع از بوستان نامدار ، 1200 متر مربع از رفیوژهای میانی بزرگراه آیت ا... سعیدی ( روی پل آزادگان ) ، 2500 متر از رفیوژهای تقاطع دو بزرگراه آیت ا... سعیدی وآزادگان مرمت و بازپیرائی و در فلاور باکسهای زیر پل شهید سروری به متراژ 800 متر مربع باغچه احداث شده است.
وی به اهمیت مقوله آموزش کاشت و نگهداری از گونه های مختلف گیاهی به شهروندان اشاره کرد و گفت : همزمان با آغاز طرح استقبال از بهار ، کارگاه های آموزشی مختلفی از سوی پایگاه مرکزی گیاه پزشکی و آموزش گل و گیاه قائم و 15 خرداد برگزار که طی آن شرکت کنندگان با نحوه کاشت و نگهداری از انواع گیاهان آپارتمانی و سبزه آرائی بصورت تئوری و عملی آشنا شدند.
ابوالقاسم پور خاطرنشان کرد: هماهنگی بازدید برخی از دانش آموزان مدارس از پایگاه مرکزی و ارائه آموزشهای فشرده به آنها بخش دیگری از این اقدامات است.
تداوم اجرای برنامه های طرح استقبال از بهار در شب هنگام
رئیس اداره خدمات شهری شهرداری منطقه 18 گفت : در نشست هم اندیشی اخیر مسئولین شیفت شب خدمات شهری نواحی هفتگانه ، محور کلی برنامه های طرح استقبال از بهار بررسی و بر اجرای آن پس از ساعات اداری تأکید شد.
محمد واحدی رئیس اداره خدمات شهری منطقه با بیان این مطلب افزود : در این نشست هم اندیشی ، علاوه بر بررسی محور کلی برنامه های پیش بینی شده در این طرح و تداوم اجرای آن پس از ساعات اداری ، مجموعه اقدامات دوائر خدمات شهری نواحی هفتگانه منطقه در شب هنگام موردنقد و بررسی قرار گرفت.
وی همچنین در ادامه به انجام چکاب کامل و معاینات پزشکی کارگران شاغل در بخش خدمات شهری منطقه نیز اشاره کرد و خاطرنشان کرد: در طرحی ده روزه با همکاری شرکت شهر سالم ، کلیه کارگران شاغل در این بخش در ساختمان مرکزی اداره بازیافت و تفکیک منطقه تحت نظر پزشکان متخصص چکاب و مورد معاینه قرار گرفتند.
سیمای بصری محلات خلیج فارس منطقه 18 تهران بازپیرائی شد
شهردار ناحیه 5 منطقه 18 گفت : با فرارسیدن سال جدید و با هدف افزایش چشم اندازهای بصری ، در طرحی ضربتی سیمای ظاهری محلات خلیج فارس شمالی و جنوبی بازپیرائی شد.
بهروز اسماعیل زاده شهردار ناحیه 5 منطقه با بیان این مطلب افزود : در مدت اجرای این طرح ، با مشارکت واحدهای فضای سبز ، بازیافت ، ساماندهی ، زیبا سازی و مسیلهای اداره خدمات شهری ناحیه ، اقداماتی نظیر آموزش چهره به چهره بازیافت به شهروندان ، کسبه و دانش آموزان ، رفت و روب 150 هزار متر از معابر ، پاکسازی ، جمع آوری 6 تن لجن و لایروبی انهار ، شستشوی تمام مخازن مکانیزه معابر ، رنگ آمیزی 2500 متر از جداره های شهری با مواد پوشاننده ، نیمکتها و المانهای شهری ، نوارهای گاردریلی ، امحاء و پاکسازی صدها پوستر غیر مجاز ، نصب چندین زیر مخزنی بتونی مخازن زباله ، جمع آوری خودروهای اسقاطی ، شناسائی ، طعمه گذاری 150 کلونی آلوده و... صورت گرفت تا شهروندان از محیط زندگی روزمره خویش اظهار رضایتمندی دو چندان نمایند. /ز
خبرنگار: رقیه بقایی
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.