رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان همدان گفت؛

ارزش دلاری سیمان همدان در سال گذشته 7 میلیون و 793 هزار دلار

صادرات کالاهای صنعتی استان همدان در سال گذشته 20 و نیم میلیون دلار بوده که بخش صنعت 25 درصد مجموع صادرات این استان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران محمدمهدي فرشچی موحد با اشاره به اینکه سیمان 9 درصد از مجموع صادرات استان همدان را به خود اختصاص داده افزود: پارسال صادرات کالاهای صنعتی استان 20 و نیم میلیون دلار بوده که بخش صنعت 25 درصد مجموع صادرات این استان را به خود اختصاص داده است.
وی با بیان اینکه چینی آلات بهداشتی با سه میلیون و 755 هزار دلار پنج درصد صادرات این بخش را داراست افزود:کاشی با یک میلیون و 618 هزار دلار و لوله پی وی سی با یک میلیون و 240 هزار دلار هر کدام با 2 درصد ارزش صادرات به 30 کشور جهان صادر شده است.
فرشچی موحد به کشورهاي مقصد در صادرات اشاره کرد و افزود: کانادا، آلمان، انگلستان، فرانسه، لهستان، پرو، هلند، اکراین، رومانی، سوئد، بلغارستان، صربستان، روسیه، ترکیه، سوریه، هند، افغانستان، پاکستان، عراق، امارات، کویت، قطر، ترکمنستان، گرجستان، ارمنستان، مالزی، تایلند، اکوادور، مراکش و اتیوپی از جمله کشورهای مقصد در صادرات کالاهای استان همدان بوده اند./
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار