منتخب مردم گناباد درمجلس نهم گفت: به منظور بهره‌گیری شیعیان جهان از زیارت بارگاه منور رضوی با سهولت در ارائه ویزا بستر حضور جهانی زائران در بارگاه رضوی فراهم می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از واحد اطلاع رسانی ستاد دائمی تسهیلات سفرهای خراسان‌رضوی ، محمد رجایی افزود: آنچه که مسلم است وجود بارگاه منور رضوی در مشهد الرضا و ایران فرصتی برای فراهم کردن شرایط حضور شیعیان جهان در ایران و مرکز معنوی کشور شود.

 

منتخب مردم گناباد در مجلس نهم گفت: در این راستا و برای فراهم کردن شرایط حضور جهانی زائران باید بروکراسی‌ها و مراحل اداری برای اخذ ویزای شیعیان به گونه‌ای باشد که این فرصت برای بهره‌گیری آنان فراهم شود.

 

وی در ادامه معرفی ائمه(ع) را به ویژه امام رضا(ع) و بیان کردن سیره و جایگاه این بزرگواران را عاملی در فراهم کردن حضور جهانی شیعیان دانست.

 

منتخب مردم گناباد در مجلس نهم در ارتباط با اقدامات صورت گرفته برای اقامت مسافران نوروزی خراسان‌رضوی و مشهد الرضا گفت: در این ارتباط اقدامت مناسبی از سوی ستاد تسهیلات استان برای فراهم کردن شرایط اسکان و اقامت مناسب مسافران نوروزی خراسان‌رضوی صورت گرفته است./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.