پرويز پرستويي و فاطمه معتمدآريا بازيگران سينما و تلويزيون در مرحله دوم نظرسنجي سين مثل سريال در سكوي اول ايستادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شب گذشته سه شنبه 15 فروردين ماه سال 91 سين مثل سريال ميزبان دو هنرمند سينما و تلوزيون محمد صادقي و هومن سيدي بود.

گفتني است، از ميان 5 مجموعه تلويزيوني شبكه يك سيما زير تيغ، صاحبدلان، كيف انگليسي، از نفس افتاده و خوش ركاب؛ زير تيغ، و كيف انگليسي به ترتيب در رتبه او و دوم نظرسنجي از مخاطبان قرار گرفتند.

شايان ذكر است، پرويز پرستويي و فاطمه معتمدآريا همچنان صدرنشين بهترين بازيگر نقش اول مرد و زن توليدات اين شبكه بودند.

ليلا حاتمي و سام درخشاني در رتبه دوم بهترين بازيگر نقش اول زن و مرد به مرحله بعد راه يافتند.

محمد صادقي بازيگر مجموعه تلوزيوني "مثل يك كابوس" در حالي كه نظرسنجي سين مثل سريال را بهترين نوع نظرسنجي بيان كرد، گفت: پوشش دادن يك برنامه براي توليدات در طول ده سال كار دشواري است و شايد اگر مقاطع زماني و آثار كوتاهتر و محدودتر شود آثار بهتر به چشم بيايند.

وي در ادامه افزود: توليد فيلم ها در طول اين چند سال اخير فزاينده و به تبع آن رقابت فشرده تر ايجاد شده است و به لحاظ تنوع برنامه شاهد گسترش و ارتقاي كيفي توليدات بوديم.

صادقي تصريح كرد: به دليل وجود تنوع فرهنگي، نياز به فيلم هايي كه از ساير كشورها مي آيد متوقف نمي شود ارتقاي كيفي بايد به جايي برسد كه فيلم هاي توليدي ما در كنار فيلم هاي ديگر به رقابت بپردازند.

بازيگر سريال "خواب و بيدار" گفت: بازيگران يك رسالت برعهده دارند و در كارهاي توليدي نهايتاً آن ها هستند كه ديده مي شوند. اگر بازيگران با تامل و دقت كافي كار كنند به جبران زحمات دوستان در پشت صحنه مي‌پردازند.

هومن سيدي بازيگر و كارگردان ديگر مهمان حاضر در "سين مثل سريال" در ادامه گفت: فيلم ساز تنها وظيفه به تصوير كشاندن شادي ها را ندارد هر جامعه از يكسري نقطه هاي تاريك برخوردار بوده كه با ساختن فيلم بايد اين نقطه هاي تاريك به روشنايي برسند.

بازيگر گسريال تا ثريا" با اشاره به اينكه سريال ها مي‌توانند در روند زندگي تاثير داشته باشند، در ادامه افزود: اگر سريال ها خوب ساخته شوند مي‌توانند محتوا را به شكل خوبي منتقل كنند.

سيدي با اشاره به اينكه بازيگران افراد نرمال به آن صورت نيستند، گفت: اگر در خيابان گفتگوي لفظي ميان چند نفر پيش بيايد حتي اگر حق بازيگر در حال پايمان شدن باشد بازيگر بايد از داخل شدن به اين گفتگوي لفظي دوري كند.

وي در پايان با اشاره به اينكه پايان تا ثريا آن چيزي نبود كه در روند قصه وجود داشت، گفت: بايد تاثير سريال ها بر مخاطب افزايش پيدا كند كه البته اين يك كار تخصصي است./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار