سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران گفت: تفکرات خوبی برای تیم ملی وزنه برداری وجود دارد که بهترین نتیجه را در المپیک خواهیم گرفت.

کوروش باقری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: زمان زیادی برای آمادگی کامل وزنه برداران برای مسابقات المپیک لندن نداریم و مسئولان باید در این مدت تیم را برای هدف بزرگ که بهترین نتیجه را در المپیک است تجهیز کنند.

وی ادامه داد: تفکر برای گرفتن بهترین نتیجه در مسابقات المپیک وجود دارد و تلاشمان کسب بهترین عملکرد در طول حضور در المپیک است.

باقری خاطرنشان کرد: برای به دست آوردن بهترین نتیجه در المپیک خیلی از دوستان ما را حتی بیرون از دستگاه ورزشی و دولتی کمک می کنند ولی مسئولان باید برای موفقیت در المپیک ما را یاری دهند.

وی ادامه داد: تمرینات تیم ملی وزنه برداری را خیلی زودتر از سایر تیم ملی های شروع کردیم تا با آمادگی بالای به مساباقت بزرگ المپیک برویم و موفقیت مد نظرمان را به دست بیاوریم.

باقری تأکید کرد: تمرینات را با نظم و انضباط خاصی شروع کرده ایم و همین منوال را تا مسابقات المپیک ادامه خواهیم داد تا آمادگی را به حد صددرصد برسانیم که این مهمترین عامل برای کسب موفقیت است./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.