يک کارشناس مسائل سياست خارجي با اشاره به پيروزي اسلام‌گرايان در انتخابات اخير مصر گفت: دولت آينده اين كشور قطعا از اين پس نقشي در پيشبرد اهداف و برنامه هاي آمريکا و اسرائيل نخواهد داشت چرا که مبناي تشكيل اين دولت اسلام است.

امير ابراهيمي در گفتگو با خبرنگار حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به آينده سياسي مصر با وجود تحولات داخلي و برگزاري انتخابات پارلماني اين كشورگفت:‌ دولت آينده مصر، بر پايه وحدت ملي و بر مبناي اسلام شکل خواهد گرفت و قطعا اين دولت از اين پس در اجرا كردن اهداف و برنامه هاي شوم غرب نقشي نخواهد داشت.

وي در ادامه تصريح کرد: هيچ كشوري نبايد در امور داخلي مصر دخالت کند، چراكه دولت آينده اين كشور بر پايه اراده مستحكم مردمي شکل خواهد گرفت.

اين کارشناس مسائل سياست خارجي با توجه به توطئه هاي غرب در تنزل دادن قدرت ملت مصر، خاطر نشان کرد: اگر توطئه اي از جانب غرب متوجه حكومت مصر شود، مردم اين كشور با اعتماد به نفس و اقتدار با معارضان خارجي مقابله خواهند کرد.

وي در پايان افزود: هر مسئول دولت مصر، بايد خود را موظف به اجراي قوانين دولت اسلام گرا بداند تا هيچ قدرتي نتواند اراده خود را بر ملت مسلمان مصر تحميل کند./پ2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار