روابط عمومی بهزیستی ایلام با ارسال نمابری خبر منتشر شده "خودکشی در ایلام به بحران اجتماعی تبدیل شده است" را که توسط برخی از خبرگزاری‌ها منتشر شده بود، تکذیب کرد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، روابط عمومی بهزیستی ایلام با ارسال نمابری به دفتر خبرگزاری فارس در ایلام، خبر یاد شده که طی روزهای گذشته توسط یکی از خبرگزاری‌های استان منعکس شده بود را تکذیب کرد.
در بخشی از متن تکذیبیه روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان ایلام آمده است: قلم خبرنگار وجدان بیدار جامعه اسلامی است که علاوه بر هویت ملی با آرمان‌های فراتر از خاک و خون پیوند دارد.
خبرنگاری حرفه و شغل نیست و فراتر از آن نوعی رسالت و گونه‌ای هدایت و مدیریت خواست‌ها و نیازهای جامعه است، با قلم خبرنگار باید برای دیگران نوشت نه له، نه علیه، قلم تنها راه را نشان می‌دهد.
اداره کل بهزیستی استان ایلام در پایان این تکذیبیه آورده است: با این اوصاف این اداره کل با کذب اعلام کردن خبر منتشره در آن رسانه، حق شکایت را برای خود محفوظ می‌داند.
اداره کل بهزیستی استان ایلام از دیگر خبرگزاری‌های فعال استان از جمله خبرگزاری فارس در استان ایلام خواسته این تکذیبیه را منتشر کنند./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.