دبيرکل اتاق تهران گفت: بايد جزئیات نحوه اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها به نخبگان اقتصادی کشور ارائه شود تا نظرات و پیشنهادات آنان، دولت را در اجرای بهتر قانون کمک کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران در دهمين نشست هيئت نمايندگان اتاق تهران محمد مهدي راسخ دبير کل اتاق تهران در خصوص اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه ها گفت: پیش از اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها لازم است،گزارشی توسط دستگاه های مستقل از سیستم اجرایی هدفمندی یارانه ها تهیه شده و نتایج به دست آمده در یک سال گذشته را بررسی کند سپس برای اجرای مرحله دوم تصمیم گیری شود.

وي در عین حال خواستار ارائه جزئیات نحوه اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها به نخبگان اقتصادی کشور شد تا نظرات و پیشنهادات آنان، دولت را در اجرای بهتر قانون کمک کند.

راسخ خاطرنشان کرد: قانون هدفمندی یارانه ها اهدافی را ترسیم کرد که از جمله آن مي توان به کاهش وزن دولت در اقتصاد اشاره كرد اما آنچه رخ داد حضور جدی دولت در قیمت گذاری ها بود.

 

وي گفت: یکی دیگر از اهداف هدفمندی یارانه ها، بهره گیری از تکنولوژی های نوین در صنایع بود تا مصرف حامل های انرژی کاهش یابد حال سوال این است که آیا این هدف نیز محقق شد؟

راسخ ادامه داد: هر طرح خوب باید در زمان خوب اجرا شود، بنابراین در شرایطی که رکود تورمی حاکم است و بازار ارز ملتهب و تسهیلات بانکی نیز قفل شده است، آیا اجرای فاز دوم هدفمندی در شرایط سخت فعلی لازم است./ق2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار