بیرجند /

تحریم در ارتش معنایی ندارد

فرماندهی ارشد اجا در خراسان جنوبی با بان اینکه تحریم در ارتش معنایی ندارد گفت: این تحریم در ارتش با حضور جوانان و سلحشوران در مرکز تحقیقات و جهاد خود کفایی به جایی رسیده است که در حال حاضر ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمامی ابعاد نظامی به تولید کننده تبدیل شده و دیگر وابسته به کشورهای غربی نیست .

 
به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ؛ امیر آذریان با اشاره به نام گذاری سال با عنوان تولید ملی توسط مقام معظم رهبری افزود: با ید با کار و تلاش بیشتر و افزایش تولیدات  وابسته به کشورهای خارجی را قطع کنیم .
وی با برنامه های هفته ارتش در خراسان جنوبی اشاره کرد و  یاد آور شد:  :از جمله برنامه های هفته ارتش در روز 29 فروردین رژه نیروهای مسلح استان در بلوار شهید صیاد شیرازی ،پرش چتر بازان نیروی ارتش ،رژه موتور سواران ،ویزیت رایگان برای مراجعه کنندگان به بیمارستان ،اهدای خون و بر پایی ایستگاه صلواتی و... است .
فرماندهی ارشد اجا در خراسان جنوبی ادامه داد: گلباران مزار شهدا ،دیدار با خانواده شهدا ،دیدار با امام جمعه ،تقدیر وتشکر از پیشکسوتان،جانبازان وایثارگران دفاع مقدس ،برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سپهبد صیاد شیرازی در تالار میلاد و مسجد امام حسین از دیگر برنامه های هفته ارتش است.
آذریان  ازتاسیس 2 پادگان در شهرستان های نهبندان و قاین خبر داد و اظهار داشت :در حال حاضر پادگان های نهبندان وقاین در حال ساخت وساز است و تعدادی نیرو در این مراکز مستقر بوده و با دریافت اعتبارات مصوب در آخرین سفر هیئت دولت روند ساخت وساز ادامه می یابد .
وی با اشاره به تجربیات 8ساله دفاع مقدس و سازماندهی معاونت جهاد خود کفایی و مرکزتحقیقات و  مطالعات پژوهشی  تصریح کرد:برنامه های ساخت انواع واقسام تجهیزات نظامی از جمله ساخت تانک ذو الفقار ،ساخت هواپیمایی آذرخش  و صاعقه ،ساخت ناوچه و زیر دریاییو ناوشکن بزرگ جماران و...توسط نیروی ارتش جمهوری اسلامی انجام شده و در این بعد هم خود کفا شده ایم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.