مخالفان استقرار سیستم راداری سپر موشکی ناتو در ترکیه قصد دارند با برگزاری کمپین جمع آوری امضا علیه این پایگاه ، امضاهای گردآوری شده را به رئیس جمهور ایران ارسال کنند.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه ؛ مخالفان ترك می گوید : ما به دلیل مخالفت با امپریالیسم آمریکا و ناتو در اینجا هستیم و از هرکس که از اینجا بگذرد برای حمایت از این اقدام امضا جمع آوری می کنیم و کمپین جمع آوری امضا علیه پایگاه آمریکایی کوره جیک کماکان ادامه دارد . ما قصد داریم تا پایان ماه آوریل امضا جمع آوری کنیم و در پایان امضاهای گردآوری شده را به مجلس ترکیه، احزاب سیاسی، دادگاه حقوق بشر اروپا و پارلمان اروپا بفرستیم.

 

بر اساس اين گزارش ، آنان تصميم دارند نشان دهند که مخالف ایران نیستند و به همین دلیل یک نسخه از امضاهای گردآوری شده را برای" احمدی نژاد" رئیس جمهور ایران ارسال مي كنند.

 

لازم به ذكر است ، به دنبال استقرار سیستم راداری سپر موشکی ناتو در پایگاه کوره جیک استان مالاتیای ترکیه و آغاز مقاومت مردم مسلمان این کشور در برابر این پایگاه که بیش از 170 روز از آن می گذرد، مخالفان این تصمیم دولت آنکارا در طی این مدت علیرغم برف و باران و شرایط دشوار منطقه با زدن چادر در مقابل پایگاه به مقاومت خود ادامه می دهند.

 

به گفته اعضای مقاومت در برابر پایگاه آمریکایی کوره جیک برخی از نظامیان آمریکایی در این پایگاه بسر می‌برند و هر روز 10 نظامی آمریکایی نیز با اسکورت پلیس ترکیه وارد پایگاه شده و سپس از آن خارج می شوند./ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار