پيشكسوت تيم فوتبال استقلال گفت: قبل از بررسي و ارزيابي بازي هاي پرسپوليس و استقلال در هفته نوزدهم ليگ يازدهم بايد به اشتباهات داوري اشاره كنيم كه در هر دو بازي تأثيرگذار بود و نتايج بدست آمده را داوران مسابقه رقم زدند.

علي لطيفي در گفتگو با

خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران

افزود: تيم فوتبال مس سرچشمه با توجه به مسجل شدن سقوطش به ليگ دسته يك انگيزه بالايي مقابل استقلال نداشتند اما به خاطر پخش سراسري مسابقه در تلويزيون و نشان دادن توانايي تاكتيكي آنها بازي نسبتاً خوبي ارائه دادند.

*پرسپوليسها اسير دوندگي داماش شدند

لطيفي در خصوص ارزيابي اش از باخت تيم فوتبال پرسپوليس مقابل داماش گيلان اظهار داشت: بازيكنان تيم فوتبال پرسپوليس به خاطر برد مقابل حريفان در جام باشگاه هاي آسيا در ابتداي بازي برابر داماش گيلان با انگيزه بودند اما به تدريج اسير دوندگي بازيكنان داماش شدند و نتيجه بازي را واگذار كردند.

وي در ادامه بيان داشت: بازيكنان داماش گيلان با دوندگي شان توانستند فضاهاي اين مدافعان را به خوبي پوشش دهند و از موقعيت هاي مرده و كم توانستند نهايت استفاده را كرده و پرسپوليس را در خانه اش شكست دهند.

پيشكسوت تيم فوتبال استقلال تصريح كرد:‌ بدون شك حق داماش برد در اين بازي بود زيرا كه سرخپوشان اصلاً خوب بازي نكردند؛ خستگي بازيكنان پرسپوليس به خاطر انجام بازي هاي جام باشگاه هاي آسيا و عدم هماهنگي بين سه خطوط دفاع، ميانه و حمله را مي توانيم جزو علت هاي ناكامي سرخپوشان در بازي با داماش گيلان بدانيم.

وي عنوان كرد: مصطفي دنيزلي با هوش بالايش توانسته تا آلان تيم فوتبال پرسپوليس را با مسكن در ليگ برتر و جام باشگاه هاي آسيا سر پا نگه دارد، سرخپوشان نياز به كار بسيار دارند و هم اكنون اين تيم توانايي قرارگرفتن در بين چهار تيم ليگ برتر را هم ندارد.

لطيفي درباره شانس قهرماني از بين تيم هاي استقلال تهران، تراكتورسازي تبريز و سپاهان اصفهان را در ليگ برتر خاطر نشان كرد: به نظرم تيم فوتبال سپاهان اصفهان 40 درصد و تيم هاي فوتبال تراكتورسازي و استقلال تهران به ترتيب 30 و 30 درصد شانس قهرماني در ليگ يازدهم را دارند./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار