وزير ورزش و جوانان با بيان اينكه فدراسيون فوتبال نيز مانند بقيه فدراسيون ها داراي مجمع است گفت: مشکلی در تشکیل مجمع فدراسیون فوتبال وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه امروز هيئت دولت در جمع خبرنگاران درباره زمان اعطاي جوايز قهرمانان ملي گفت: طبق آئین نامه این کار تا الان انجام شده و در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی با بيان اينكه هدایای ویژه‌ای وجود داشت که بايد به قهرمانان ملي اهداء می‌شد افزود: این هدايا نيز در آینده نزدیک با توجه به کمیته‌ای که برای این کار شکل گرفته به اين قهرمانان اعطاء خواهد شد.

وزير ورزش و جوانان با اشاره به اشکالاتی که به تشکیل مجمع فدراسیون فوتبال گرفته مي شود اظهار داشت: فدراسیون فوتبال مانند بقیه فدراسیون‌ها مجمعی دارد که من نیز خوشبختانه در آنجا حاضر بودم و اشکال خاصی را احساس نکردم.

عباسی تاکید کرد:مشکل خاصی به لحاظ آئین نامه‌ای در تشکیل مجمع فدراسیون فوتبال ندیده ام.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه درباره اتمام دوره رياست برخي فدراسيون ها مثل تيراندازي گفت: پس از تشكيل وزارت ورزش،این موضوع در دستور کار قرار گرفته وتعدادي به همين منظور در حال ثبت نام هستند.

وی افزود: باید ضوابط قانونی ثبت نام‌ها مراعات شود که البته ممکن برخی از آنان طول بکشد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: بزودی هدایای ویژه ای به قهرمانان رشته های ورزشی تقدیم می شود.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوالی درباره انتخابات فدراسیون کشتی برای تعیین رئیس این فدراسیون گفت: این قضیه مربوط به مجمع فدراسیون کشتی است و انتخابات آن در زمان مناسب و به موقع انجام خواهد شد.

/ع2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار