رئیس مشارکت های مردمی بهزیستی گلستان گفت: تاکنون دو هزار نفر در سایت مسکن بهزیستی گلستان ثبت نام کرده اند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، داوود خاتمی  افزود: در دولت نهم ودهم انقلابی در بخش مسکن بهزیستی رخ داد که در عمر 30ساله انقلاب بی نظیر بود.

وی ادامه داد: 600 واحد مسکونی با اعتبار20میلیارد و500میلیون ریال در نظر گرفتیم که سال گذشته با تحقق این امر بسیاری از مددجویان ومعلولین استان صاحب خانه شدند.
 
وی اظهارداشت: در حوزه اشتغال بیش از هزار و339 نفر در سایت رصد ثبت نام کرده بودند که با تعامل با بانک ها 20میلیارد و464میلیون ریال جهت مشاغل خانگی وخرد اعتبار پرداخت شد.
 
خاتمی با بیان اینکه 704مرکز، موسسه ، مجتمع و مهد کودک در استان در راستای بحث انجام فعالیت های بهزیستی خدمت می کنند.
 
وی گفت: طرح شکرانه سلامت طرحی است که مداخله خیرین وافراد توانمند در سطح استان برای کمک به بهزیستی است وامیدوار هستیم زمینه عملی این طرح بیشتر فراهم شود.
 
وی از خانه دار شدن 26خانوار دارای چهار معلوال به بالا در سال گذشته در استان خبر داد./ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran, Islamic Republic of
احمد
۱۶:۳۹ ۲۵ آذر ۱۳۹۵
با سلام خدمت شما عزیزی که این پیام مرا میخوانید جوانی از اهالی بندرترکمن هستم شیعه و متاهل خانه مادری ام که اکنون فوت کرده است شهرک ۸۰ دستگاه است در خانه مادری ام برادر کوچک تری از خودم دارم که از یک دست و پا معلول هم هست دارم که به واسطه‌ی فقر و نداری و افتادن از روی نردبان که رفته بود آنتن تلویزیون درست کند بمدت دو سال است که مشکلات روحی روانی دارد و مدام در خانه و کوچه و محله داد و بیداد و آبروریزی میکند ما بجز خدا متعال هیچکس وپدر و مادری نداریم تاکنون به اداره فرمانداری شهر و بهزیستی نیز جهت درمان اش مراجعه کرده ام اما جوابی نگرفته ام از شما عاجزانه تقاضای کمک جهت درمان اش را دارم