آخرين شکست اطلاعاتي غرب براي گردهمايي ضد انقلاب+اسناد و تصاوير

شکست هاي متوالي سرويس هاي اطلاعاتي غربي براي گردهم آوردن عناصر ضد انقلاب خارج نشين همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار وبگردي باشگاه خبرنگاران ، به دنبال ناکامي سازمان اطلاعات مرکزي آمريکا در برگزاري نشست "گذار به دموکراسي" در اسفند ماه سال گذشته و شکست مفتضحانه اش همزمان با برگزاري انتخابات در ايران اين بار سيا در صدد برآمد کنفرانسي را در واشنگتن با تمرکز بيشتر نيروهاي امنيتي آمريکا و با پوشش مخفي هتل همپتون برگزار کند.
در همين حين ماجراي سوء استفاده مالي که از بودجه سيا براي برگزاري اين کنفرانس صورت گرفت پيش از برگزاري کنفرانس آن را تحت تاثير خود قرار داد و حتي تا آنجا پيش رفت که اصل برگزاري آن را مانند گردهمايي هاي قبلي ضد انقلاب در هاله اي از ابهام قرار داد اما لو رفتن و افشاء اين خبرها در رسانه هاي ايراني سرويس هاي اطلاعاتي غربي را بر آن داشت که براي بيشتر مفتضح نشدن، کنفرانس را به هر ترتيبي برگزار کنند.
اما برگزاري اينچنيني گردهمايي اپوزوسيون نيز باعث به تمسخر کشيدن کنفرانس حتي در رسانه هاي ضد انقلاب شد.
به طوري که برخي سايتهاي ضد انقلاب با اشاره به تدارک وسيع و همه جانبه سازمان هاي مختلف براي نشست اپوزوسيون ،با تيتر کوه موش زاييد به استقبال خبر کنفرانس ضد انقلاب رفتند.
در اين کنفرانس قرار بود همه طيف هاي ضد انقلاب از گروه هاي محارب و تروريستي منافقين و کوموله تا احزاب منحله دموکرات و نهضت آزادي و نماينده رضا ربع پهلوي و سخنگوي بهاييان در آن شرکت کنند صندلي هاي خالي جاي خود را به شرکت کنندگان دادند و در گردهمايي گرگ ها فقط چند گرگ شرکت کردند.
تصاوير منتشره از اين کنفرانس به قدري باعث آبرو ريزي ضد انقلاب شده است كه برگزار كنندگان آن هيچ عكسي از دورنماي محل برگزاري آن منتشر نكرده اند و صرفا به انتخابات تصاوير بسته از چهره افراد بسنده كرده اند.


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.