برنامه کارشناسی ارشد مطالعات کتابخانه های عمومی که پیش از این توسط گروه برنامه ریزی علوم اجتماعی مصوب شده بود هم اکنون نیز توسط کمیته برنامه ریزی کتابداری و اطلاع رسانی مورد تصویب قرار گرفت.

جعفر مهراد، سرپرست کمیته برنامه ریزی کتابداری و اطلاع رسانی وابسته به شورای گسترش آموزش عالی در گفتگو با خبرنگار صنفي،آموزشي باشگاه خبرنگاران گفت: این برنامه کارشناسی ارشد مطالعات کتابخانه های عمومی پیش از این توسط گروه برنامه ریزی علوم اجتماعی تصویب شده بود.

وی افزود: شورای عالی برنامه ریزی برنامه کارشناسی ارشد مطالعات کتابخانه های عمومی را که توسط دکتر جمشیدیها رئیس گروه علوم اجتماعی ارائه شده بود با اکثریت آرا تایید نمودند و ضرورت اجرای این برنامه را در دانشگاه های متقاضی اجرای این برنامه مورد تاکید قرار دادند.

مهراد تصریح کرد: برنامه کارشناسی ارشد مطالعات کتابخانه های عمومی ابتدا در کمیته برنامه ریزی کتابداری و اطلاع رسانی، چندین ماه توسط اعضای کمیته مورد مطالعه قرار گرفته و پس از بررسی همه جانبه این برنامه به صورتیکه در شورای عالی برنامه ریزی تصویب شده است تهیه و تدوین می گردد.

*برنامه کارشناسی ارشد مطالعات کتابخانه های عمومی در اولین فرصت به امضای وزیر علوم می رسد

سرپرست کمیته برنامه ریزی کتابداری و اطلاع رسانی در ادامه گفت: برنامه کارشناسی ارشد مطالعات کتابخانه های عمومی که اکنون به تصویب شورای عالی برنامه ریزی رسیده در انتظار امضای وزیر علوم تحقیقات و فناوری بوده که در این مورد سعی می شود که این برنامه در اولین فرصت ممکن به امضای مقام عالی وزارت برسد.

وی افزود: برنامه کارشناسی ارشد مطالعات کتابخانه های عمومی یکی از گرایش های کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی است که به موازات آن سایر گرایشها مانند مدیریت کتابخانه های دانشگاهی ،‌مدیریت اطلاعات و کتابداری کودک نوجوان نیز در دست بررسی و اقدام است./ح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.