مديرکل تعزيرات حکومتي استان سمنان گفت:در مدت مشابه سال گذشته سوء مصرف موادمخدرتعداد 20 مورد قرباني را به خود اختصاص داده بود که در سال جاري اين رقم به 32 مورد افزايش داشته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ابراهيم شاطري در جلسه شوراي قضايي استان سمنان افزود: در مدت مشابه سال گذشته سوء مصرف موادمخدرتعداد 20 مورد قرباني را به خود اختصاص داده بود که در سال جاري اين رقم به 32 مورد افزايش داشته است.

وي همچنين از کاهش 11.8 درصدي تصادفات منجر به فوت در نه ماهه ابتداي سال جاري درسطح استان سمنان خبرداد و افزود: در تصادفات جرحي نيز شاهد کاهش 4.8 درصدي در سطح استان بوده‌ايم.

مديرکل تعزيرات حکومتي استان سمنان نيز در اين جلسه ضمن ارائه گزارشي از عملکرد سازمان تابع خود در سال جاري، از عدم درج قيمت و عادي شدن اين مسئله در بين صنوف گلايه کرد و گفت: عدم درج قيمت موجب تبعيض در فروش و يا ارائه کالا بر اساس شرايط مشتريان و با قيمتهاي متفاوت مي‌شود.

مرآتي همچنين از تخلفات بهداشتي خصوصا عدم حضور مسئول فني در مراکز مربوطه نام برد و از تشکيل يك هزار و 463 عنوان پرونده در زمينه بهداشتي با جرائم مختلفي از جمله فروش مواد تاريخ گذشته و 36 فقره پرونده قاچاق کالا در اين اداره کل در 9 ماهه سال جاري خبر داد.

وي افزود: کاهش ميانگين زمان رسيدگي به تخلفات صنفي از 21 روز به 10.5روز و همچنين کاهش رسيدگي به تخلفات بهداشتي از 18 روز به 10 روز از جمله اقدامات تعزيرات حکومتي استان در سال جاري بوده است./ع
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار