سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان پس از آگاهی از مشکل جسمی رضا صفایی تاکید كرد، وي را هرچه سريعتر جهت انجان معاينات لازم به بيمارستان اعزام كنند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران: رضا صفایی بازیکن تیم والیبال پیکان که به اردوی تیم ملی ب والیبال دعوت شد، مشکل دست خود را با خولیو ولاسکو در میان می گذارد.
سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان پس از آگاهی کامل از مشکل وی به سرپرست تیم ملی تاکید كرد که صفایی باید به صورت اورژانسی به بیمارستان اعزام شود.
کادر پزشکی بیمارستان محب پس از بررسی ها، ایجاد لخته خونی در رگ دست او را علت مشکل این بازیکن اعلام می کنند. پزشک صفایی گفت: اگر این بازیکن به بیمارستان اعزام نمی شد امکان حرکت این لخته به سوی قلب و مشکلات قلبی حتمی بود.
رضا صفایی در حال حاضر در بیمارستان بستری است و پس از عمل جراحي دست وي از لخته هاي خون پاك سازي شد ولي کادر پزشکی در حال بررسی دلایل ایجاد این لخته خون در بدن وی هستند که هنوز به نتیجه نهایی نرسیدند.
لازم به ذكر است چندي پيش سرمربی تیم والیبال کشورمان در دیدار با رییس فدراسیون والیبال نیز از مصدومیت های کهنه بازیکنان والیبال ابراز نگرانی کرده بود و تاکید داشت که باشگاه های شاغل در والیبال باید از نظر مصدومیت ها احتمالی در مورد بازیکنان دقت بیشتری داشته باشند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار