فريادشيران:

رأي كميته انضباطي عادلانه نيست

پيشكسوت فوتبال در خصوص رأي كميته انضباطي گفت:‌ اگر درگيري بين بازيكنان پرسپوليس و داور به وجود مي آمد كسر 2 امتياز از اين تيم منطقي بود ولي اگر اين جريمه به خاطر كار تماشاگران باشد عادلانه نيست.


ناصر فريادشيران در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود:‌ زماني كه شاهد اتفاقاتي همچون فحاشي كرار به داور مسابقه و شكستن 10 هزار صندلي در بازي تيم ملوان و برخورد علايم كميته انضباطي با اينگونه رفتارها هستيم به اين نتيجه مي رسيم كه رأي كميته انضباطي در مورد پرسپوليس سخت گيرانه بوده است.
وي افزود: از سوي ديگر چون اشتباه از طرف تماشاگران بوده است و بازيكنان و كادر فني در به وجود آمدن اين اتفاق گناهي نداشته اند راس تصميم كميته انضباطي در مورد پرسپوليس عادلانه نيست و معتقدم اين تصميم تحت نفوذ نظر ديگران گرفته شده است.
اگر شخصي فوتبالي رياست كميته انضباطي را برعهده مي گرفت به طور حتم تصميمات منطقي تر و باثبات تري گرفته مي شد.
* اعتراضات رويانيان نتيجه مي دهد
فريادشيران در ادامه بيان داشت: گمان مي كنم با توجه به شدت اعتراضات رويانيان راس كميته انضباطي تغيير خواهد كرد و 2 امتياز پرسپوليس به اين تيم بازگردانده مي شود و نتيجه نيز مانند قبل خواهد بود.
وي اظهار داشت:‌ اگر قرار به تغيير راي باشد بهتر بود كه كميته انضباطي از ابتدا تصميمي منطقي بگيرد تا اقتدار خود را نيز حفظ كند.
وي در پايان خاطرنشان كرد: اميدوارم باشگاه ها و فدراسيون فوتبال شرايط فرهنگي را براي تماشاگران به وجود بياورند تا هواداران بدون ايجاد هرگونه حاشيه اي به تماشاي بازي بپردازند./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار