مدير كل امور بانوان و خانواده استانداري فارس گفت: با اجراي طرح "رحمت"، خانواده هاي ايراني ضمن آشنايي با آموزه هاي ديني در مقابل هجمه هاي ضدفرهنگي و ضد اخلاقي بيمه مي شوند.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومي وامور بين الملل استانداري فارس، ناهيد شمس در مراسم افتتاحيه طرح "رحمت" افزود: در دوره هاي بازآموزي طرح "رحمت" بيش از 270 نفر از مدرسين با مباني نظري و عملي در بحث آموزش هاي خانوده، مهارت هاي زندگي، تربيت فرزندان، عفاف و حجاب آشنا شده و در اين خصوص نيز از سال 85 تاكنون بيش از 40 هزار نفر از بانوان فارس زير پوشش آموزش هاي اين طرح قرار گرفته اند.

مدير كل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري فارس گفت: با وجود پيشرفت هاي مختلف در عرصه هاي علم و فناوري، به روز شدن آموزش تعاليم و آموزه هاي ديني و اخلاقي از ضرورت بيشتري برخوردار شده و در اين ميان نيز نقش بانوان در پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي بسيار قابل ملاحظه است.

شمس، بهره گيري از امكانات و ظرفيت هاي آموزشي را از جمله اولويت هاي كاري در بخش فرهنگي دانست و افزود: در سال گذشته بيش از 100 ميليون ريال براي اجراي طرح "رحمت" در نظر گرفته شده بود كه اين رقم در سال جاري به بيش از 900 ميليون ريال افزايش يافته است.

وي خاطر نشان كرد: در طرح " رحمت" شركت كنندگان به مدت سه روز با آخرين سر فصل هاي آموزشي در بخش خانواده آشنا مي شوند./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.