پيگيري طرح نوسازي صنايع چرم در كارگروه حمايت از توليد

مسئول اجرايي دبيرخانه مركزي ستاد تسهيل امور توليد گفت: پيگيري طرح بازسازي و نوسازي صنعت چرم از مهمترين برنامه هاي اجرايي كارگروه حمايت از توليد به شمار مي رود.

مهدي اسلام پناه در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب افزود: ستاد تسهيل امور و پشتيباني واحدهاي توليدي و صنعتي كه براساس مصوبه دولت فعاليت خود را از سال 89 آغاز كرده تاكنون 110 سفر به استان هاي مختلف كشور داشته و طي آن 29 هزار مصوبه به منظور رفع مشكلات واحدهاي صنعتي و معدني به تصويب رسانده است.

وي با بيان اينكه ستاد تسهيل متشكل از 5 كارگروه مختلف است، تصريح كرد: بررسي دستورالعمل ها و آيين نامه هاي اجرايي و گره گشايي قانوني در امور توليد در حوزه فعاليت كارگروه حمايت از توليد قرار دارد.

اسلام پناه اظهار داشت: اجراي بسته حمايتي چادر مشكي، پيگيري اجراي قانون مشاغل سخت و زيان آور در واحدهاي توليدي مختلف و رسيدگي به مشكلات واحدهايي كه در آستانه ورشكستگي قرار دارند از جمله اقدامات اين كارگروه محسوب مي شود.

وي با اشاره به اينكه پس از اجراي هدفمندي يارانه ها، نوسازي صنايع اهميت ويژه اي يافته است، افزود: هم اكنون پيگيري طرح نوسازي و بازسازي صنايع چرم از مهمترين برنامه هاي كارگروه حمايت از توليد است.

اسلام پناه خاطرنشان كرد: تاكنون واحدهاي صنعت چرمي كه نياز به نوسازي دارند از جانب كارگروه شناسايي شده و براي دريافت تسهيلات نوسازي به بانك ها معرفي شده اند./ق2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار