اصفهان/

فاز دوم خط یک بی.آر.تی اصفهان راه‌اندازی می‌شود

مدیر اجرایی پروژه بی آر تی اصفهان گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی فاز دوم خط یک بی.آر.تی اصفهان آغاز شده است و فاز دوم این خط تا پایان نیمه نخست سال جاری راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، علیرضا صلواتی امروز در اصفهان با اشاره به اینکه عملیات اجرایی فاز دوم خط یک بی.آر.تی اصفهان پس از تعطیلات نوروزی آغاز شده است، اظهار داشت: در حال حاضر چهار پیمانکار برای احداث ایستگاه‌ها و جدا‌کننده‌های این فاز به کار گرفته شده‌اند و این پیمانکاران به صورت مستقل در راستای این موضوع فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی ایستگاه‌ها به صورت هم‌زمان آغاز شده است، اضافه کرد: در فاز دوم خط یک بی.آر.تی اصفهان 16 ایستگاه راه‌اندازی می‌شود و در حال حاضر عملیات اجرایی این فاز 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیر اجرایی پروژه بی.آر.تی اصفهان با اشاره به اینکه در فاز نخست این خط 13 ایستگاه راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: فاز نخست خط یک بی.آر.تی اصفهان از نیمه دوم سال گذشته سرویس‌دهی به شهروندان را انجام داده است و فاز دوم خط این خط نیز تا پایان نیمه نخست سال جاری راه‌اندازی می‌شود.

وی به اعتبار اختصاص داده شده برای راه‌اندازی فاز دوم این خط اشاره کرد و ادامه داد: حدود 12 میلیارد ریال برای ایستگاه‌ها، 10 میلیارد ریال، برای جداکننده‌ها حدود 40 میلیارد ریال برای پل‌های عابر پیاده مکانیزه و حدود سه میلیارد ریال برای بحث‌های ITS این فاز اختصاص یافته است./ج1

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 40 دستگاه اتوبوس دو کابین در فاز نخست خط یک بی.آر.تی اصفهان سرویس‌دهی به شهروندان را انجام می‌دهد، تاکید کرد: 40 دستگاه اتوبوس تندرو نیز برای فاز دوم این خط خریداری می‌شود و این اتوبوس‌ها با راه‌اندازی این فاز وارد چرخه حمل و نقل عمومی شهر می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.