وليعهد عربستان براي درمان راهي ژنو شد

وليعهد عربستان سعودي براي يک دوره درماني ديگر، به زودي راهي ژنو مي شود.

 

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از پايگاه اطلاع رساني شبکه العالم، کاربر معروف شبکه هاي اجتماعي در عربستان که با افشاگري عليه خاندان سعودي با نام مستعار مجتهد شهرتي براي خود کسب کرده است، اعلام کرد: نايف طي روزهاي آينده براي درمان درد کمر و مفاصل به ژنو مي رود.


پايگاه وطن به نقل از مجتهد نوشت: اين سفر در برنامه کاري نايف قرار نداشت، و او به دليل اينکه کمتر از دو ماه قبل از سفر درماني آمريکا بازگشته بود، قصد نداشت دوباره به خارج از کشور برود. ولي درد به حدي او را آزار مي دهد که مانع از حرکت او شده است.


بر اساس اظهارات مجتهد، قرار است نايف اين بار براي مدت طولاني تري از عربستان خارج شود، زيرا احتمال دارد وي تحت عمل جراحي قرار بگيرد و يا اينکه برنامه درماني بدون عمل جراحي براي او تجويز شود.


مجتهد تأکيد کرد، شاه سعودي به دليل سفر درماني نزديک نايف، سفر به مغرب را به پس از ماه رمضان موکول کرد.


وي ادامه داد، شاه سعودي و وليعهد فقط درحال توجه به وضعيت سلامتي شان هستند، و اهميتي به مطالبات مردم براي تغيير اوضاع نمي دهند.


مجتهد تا کنون افشاگري هاي بسياري را از طريق شبکه هاي اجتماعي عليه خاندان سعودي انجام داده، به صورتيکه دقت برخي از اين افشاگري ها موجب شده، برخي گمان کنند وي يکي از اعضاي نزديک اين خاندان است، که از اوضاع حاکم بر کشور ناراضي است./ا

برچسب ها: نایف ، درمان ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار