جدايي مجتبي جباري از استقلال قطعی است

ماندن مظلومي يا آمدن قلعه نوعي بي تاثير است

هافبك تيم استقلال، شرايط ايده الي در اين تيم ندارد وي در اردوي تيم ملي حضور دارد اما مشخص نيست با چه وضعيتي براي سال آينده روبرو است اما گفته مي شود كه جدايي وي از تيم استقلال قطعي شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، مجتبي جباري شرايط خوبي در اين تيم نداشت وي در فصل جاري با وضعيتي روبرو شد كه بارها با سرمربي تيم استقلال و مسئولان اين تيم دچار مشكل شد تا فصل به پايان برسد.

اين در حالي است كه هافبك آبي ها بدليل حواشي بسيار ايجاد شده با وضعيتي روبرو شد كه در پاره اي مواقع مسئولان وي را از تيم اخراج كردند اما وي باز هم با شرايطي روبرو شد كه بتواند به تيم باز گردد و تيم را همراهي كند.

اما عنوان شده است كه مجتبي جباري در ليست آبي ها براي فصل آينده هيچ شانسي ندارد اين بازيكن با حضور مربيان مورد نظر مسئولان شرياط حضور در اين تيم را ندارد .

وي عنوان كرده است كه قرار شده به پيشنهادات خود فكر كند و پس از آن تصميم گيري كند اما اين در حالي است كه جباري براي فصل آينده شانسي در استقلال ندارد.

شايان ذكر است ، اعلام شده كه در صورت ماندگار بودن پرويز مظلومي در تيم استقلال و یا حضور امير قلعه نوعي در اين تيم جباري شرايط حضور در اين تيم را ندارد.

پرويز مظلومي اواخر فصل پيش اعلام كرده كه اگر فصل به اتمام برسد ديگر با شرايطي كه مجتبي جباري در تيم ايجاد كرده است كنار نمي آيد و با اين بازيكن برخورد مي كند تا ديگر اختلافات گذشته تكرار نشود.

اين در حالي است كه مجتبي جباري نيز از چند كشور امارات و قطر پيشنهاد دريافت كرده است كه می خواهد آن ها را بررسي كند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار