بعد از جنجال دست درازي اماراتي ها به فضاي فرکانسي ايران؛

با رفع موانع، ابوموسي تحت پوشش ايرانسل درآمد

سایت رادیویی ایرانسل چهارشنبه سوم خرداد در جزیره همیشه ایرانی ابوموسی راه اندازی و این جزیره تحت پوشش شبكه تلفن همراه ایرانسل قرار گرفت.

'علیرضا قلمبر دزفولی 'در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت :در حال حاضر مشتركین ایرانسل در این جزیره، با روشن كردن تلفن همراه خود پیام 'به جزیره همیشه ایرانی ابوموسی خوش آمدید و ایرانسل اقامت خوشی را در این جزیره زیبا برای شما آرزو می‌كند' را از سوی ایرانسل دریافت می‌كنند.
به گفته ی وی، برای رفاه حال مشتركین ایرانسل در این جزیره، 25 درصد تحفیف علاوه بر تخفیفات معمول ایرانسل در نظر گرفته شده است و تمام كارت شارژهای ایرانسلی كه در جزیره ابوموسی با شماره‌گیری كد دستوری #رمزشارژ*189* فعال گردند مشمول بیست و پنج درصد هدیه می‌شوند.
مدیرعامل ایرانسل با تشكر از همكاری كم نظیر فرماندار، بخشدار، شهردار و نیروهای انتظامی مستقر در جزیره ابوموسی و همینطور شركت ارتباطات زیرساخت، شركت مخابرات استان هرمزگان و شركت‌های پیمانكار ایرانسل تصریح كرد: مشهود است كه با این همكاری كم نظیر، ایرانسل در كمتر از یك هفته پس از هماهنگی‌ها، نسبت به ایجاد پوشش در این جزیره اقدام كرده است.
دزفولی گفت: ایرانسل پیش از این ، جزایر خارگ، قشم، كیش، لاوان، لارك، هرمز، سیری و هنگام را تحت پوشش خدمات خود قرار داده بود و توسعه پوشش در سایر جزایر را نیز در برنامه دارد./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار