ترقي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تحقق عدالت اجتماعي از مهمترين شاخص هاي مکتب حضرت امام(ره) در توصيه به مسئولان است

مسئول بين الملل حزب موتلفه اسلامي گفت:‌ توجه به محرومين، تحقق عدالت اجتماعي،‌ پياده ساختن ارزش‌هاي ديني و حرکت به سمت پيشرفت از مهمترين شاخص‌هاي مکتب امام خميني(ره)در توصيه به مسئولين است.

حميدرضا ترقي مسئول بين‌الملل حزب موتلفه اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره توصيه‌هاي امام خميني (ره) به مسئولين، گفت: همواره ايشان به مسئولان توصيه مي‌کردند که تمامي تلاش خود را در راستاي انجام امور کشور انجام دهند ولي اين تلاش بايستي درچارچوب قانون و ارزش‌هاي اسلامي صورت گيرد.

 

وي افزود: توجه به ارزش‌هاي اسلامي از سوي حضرت امام(ره) بسيار داراي اهميت بود لذا همواره به مسئولين توصيه مي‌کردند که اين موضوع را فراموش نکنند که اسلام در جمهوري اسلامي ايران داراي ارزش فراواني است.

 

ترقي خاطر نشان کرد: توجه به محرومين، تحقق عدالت اجتماعي،‌ پياده ساختن ارزش‌هاي ديني،‌ دور شدن از فرهنگ‌هاي غير مناسب و غيرارزشي،‌ توجه به شاخص هاي بين المللي و حرکت به سمت پيشرفت از مهمترين نکاتي است که در مکتب امام(ره) به مسئولين توصيه شده است؛‌ از اين رو انتظار مي‌رود مقامات کشوري پس از گذشت 23 سال از رحلت امام خميني(ره) هنوز به اين شاخص‌ها توجه نمايند چراکه براي ‌آنها راهگشا خواهد بود./س3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار