حجت الاسلام آشتياني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عزت و سربلندي ايران توسط رهبر کبير انقلاب اسلامي رقم زده شده است

عضو شوراي مرکزي جامعه مدرسين گفت: فراموش نمي‌كنيم كه تحولات ايجاد شده و عزت و سربلندي ايران توسط رهبر کبير انقلاب اسلامي و بنيانگذار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران رقم زده شده است.


حجت الاسلام محمدرضا آشتياني عضو شوراي مرکزي جامعه مدرسين در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به بيانات حضرت امام(ره) پيرامون وحدت ميان مستضعفين جهان، گفت: همانگونه كه شکل گيري بيداري اسلامي نشأت گرفته از انقلاب اسلامي ايران است، در كنار هم قرار گرفتن نيروهاي جوانان و مظلوم جوامع نيز باعث مقابله با استكبار جهاني در كشورهاي عربي و غربي شده است.

حجت الاسلام آشتياني با اشاره به توطئه‌هاي مستكبران براي متلاشي كردن وحدت مستضعفان و مردم مسلمان جهان، گفت: قدرت‌هاي استكباري با ايجاد اختلاف بين گروه‌هاي ديني مي‌خواهند مانع تمركز و جهت گيري وحدت مستضعفين جهان در مقابل استكبار شوند اما الگو برداري کشورهاي منطقه از انقلاب اسلامي و انديشه‌هاي امام راحل موجب ايستادگي آنان در برابر استکبار شده است.

وي در ادامه افزود: دعوت از جوانان، زنان و نيروهاي مبارز كشورهاي اسلامي در همايش‌هاي گوناگون و مرتبط با موضوع وحدت ميان مسلمانان زمينه را براي مقابله با سلطه قدرتهاي ديكتاتور مهيا مي کند و حركت‌هاي آزادي خواهانه را تقويت مي بخشد.

حجت الاسلام والمسلمين آشتياني با اشاره به 14 خرداد روز ارتحال حضرت امام خميني(ره) اظهار داشت: فراموش نمي‌كنيم كه تحولات ايجاد شده و عزت و سربلندي ايران توسط رهبر كبير انقلاب اسلامي رقم زده شده است لذا با گذشت دو دهه از ارتحال حضرت امام خميني (ره) امسال هم شاهد حضور ملت ايران براي بزرگداشت و تجديد بيعت با اين شخصيت والاي انقلاب خواهيم بود./س3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار