کارشناس فوتسال:

صانعی نباید درهای تیم ملی را ببندد

کارشناس فوتسال کشورمان گفت: علی صانعی تنها مقصر جام ملت ها نبوده و نفرات بسیاری در این جریان مقصر هستند.

علیرضا رعدی در خصوص ناکامی ایران در راهیابی به فینال جام ملت ها در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: نباید برای این مسابقات به دنبال مقصر بگردیم باید به صورت کارشناسی این نتایج را بررسی کنیم در حال حاضر جو منفی بر علیه علی صانعی به وجود آمده است ولی نباید فقط یک نفر را قربانی کنیم هر کسی در مجموع تا حدودی در این جریان دخیل است.

وی تصریح کرد: من در این جریان چند نکته مثبت دیدم، ایران همیشه در این رقابت ها دفاعی بازی کرده و چشم به ضد حمله ها داشت ولی امسال دیدیم که ایران حمله می کرد و همین عادت به حمله یک نکته مثبت در تیم ملی است.

وی ادامه داد: هر باختی سرآغاز یک حرکت جدید و نو در فوتسال است بازیکنان از این ناکامی می توانند درس بگیرند، قهرمانی سال آینده دو باره به دست می آید مهم این است که ایرادات تیم ملی کارشناسی شده و به تصحیح شود.

وی گفت: من با علی صانعی کاری نداشته و در درجه اول فنی صحبت می کنم فوتسال ایران اخیراً حرکت کندی داشته است این حرکت کند در شرایطی اتفاق می افتد که حریفان آسیایی ایران هر روز پیشرفت بیشتری می کنند و همین باعث می شود هر روز فاصله مان کمتر شود.

رعدی تصریح کرد: فوتسال باید طبقه بندی شود من سه سال پیش اعلام کردم با این شرایط به زودی حریفان به ایران می رسند و امروز همین اتفاق افتاده است ایران در این بازی ها خسته بودند هیچ لزومی نداشت قبل از جام ملت ها ما به مصاف تیم های ضعیفی مثل فلسطین برویم در فاصله 3 هفته به مسابقات رسمی فشار زیادی به بازیکنان آمده است رفتن به چین هم یک اشتباه محض بود در این بازی ها هم بازیکنان خسته بودند با این تفاسیر نباید به دنبال تغییرات باشیم صانعی باید به کارشناسان اعتماد کرده و درهای تیم ملی را باز کند تا با فرصت دادن به او با همین شرایط نتیجه بگیریم./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار