رضا شاهرودی:

همه از تیم ملی توقع برد داشتند

بازیکن سابق تیم ملی کشورمان گفت: کی روش قول صعود به جام جهانی را داده بود به همین دلیل هم در این بازی از تیم ملی توقع برد داشتند.

رضا شاهرودی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با شروع بازی و هر چه از دقایق بازی می گذشت خوش بین ترین هوادار هم به پیروزی در این بازی فکر نمی کرد زیرا ازبکستان تیم برتر میدان بود.

وی تصریح کرد: ازبکی ها موقعیت های بسیاری را درون دروازه ما خلق کردند که باعث شد یک روز به یاد ماندنی سپری شود چه بسا اگر رحمتی درون دروازه نبود شکست سنگینی در کارنامه کی روش ثبت می شد.
 
شاهرودی ادامه داد: خوشبختانه شانس با تیم ما یار بود و در روزی که داور ژاپنی اشتباهات متعددی داشت ما به پیروزی رسیدیم تا اولین گام به نفع ایرانی ها به پایان برسد.

کارشناس فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: کی روش خیلی زود به اشتباه خود در چیدمان ترکیب پی برد و با سه تعویض صحیح باعث شد بازی در دقایق پایانی از انحصار ازبک ها خارج شود و 2 بازیکن تعویضی یعنی انصاری فرد و خلعتبری پایه گذار این پیروزی تاریخی شوند.

شاهرودی در پایان گفت: کسب این پیروزی در اولین گام شانس صعود به جام جهانی را افزایش داد چون پیروزی خارج از خانه در این دوره از بازی ها امیدواری را در اردو چندین برابر می کند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار